Welkom TuynmanM

Started by Vliegvissers.nl Team, May 27, 2012, 17:23:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo TuynmanM welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


R.S.N Flyfisher


TuynmanM

Hallo

Marco is mijn naam en ik ben net begonnen met vliegvissen,althans ik probeer het haha
weet iemand of er in Alkmaar een vereniging zit die mij kan leren werpen en hoe je zelf vliegjes maakt.
de spullen heb ik dus dat moet geen probleem geven.

gr
Marco

Gerrit72


Marco WELKOM! Veel plezier op dit forum, ben ook beginner, maar andere forumleden gaan je vragen vast beantwoorden ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

A{b}r{a}xa{s}

Hoi Marco, welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

misschien staat hier een club tussen : http://www.vliegvissers.com/SMForum/index.php?action=links;cat=10

Raymond

Marco, welkom! Veel plezier gewenst... :D
::wtf::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

TuynmanM

ik heb mij inmiddels aangemeld bij vliegviscursus.nl maar krijg geen reactie erg jammer maar helaas  :(

ik ga eind augustus naar Belgie op vakantie dus hoop ik eigenlijk dat het werpen dan beter gaat,het gaat wel maar ik denk dat de techniek niet goed is dus ik gooi nog niet zo ver of hoeft dat ook niet altijd?

A{b}r{a}xa{s}

ver werpen is niet altijd nodig.

jammer dat je op die site geen info krijgt over wie de instructeur is....?¿
(kan natuurlijk altijd op de whois bij SIDN.nl kijken wie hem geregistreert heeft)

mrproper

Quote from: TuynmanM on May 28, 2012, 10:30:47
Hallo

Marco is mijn naam en ik ben net begonnen met vliegvissen,althans ik probeer het haha
weet iemand of er in Alkmaar een vereniging zit die mij kan leren werpen en hoe je zelf vliegjes maakt.
de spullen heb ik dus dat moet geen probleem geven.

gr
Marco

De natte nimf in heiloo is de aantrekkelijkste voor je.
Zowel instructeurs als kennis om je vrder te helpen.

mrproper

Nog welkom hier marco op het forum

Gr William ( noord hollander)

mrproper

Bert Schouten van Handyfish in Heiloo is geloof ik nu voorzitter van de Natte Nimf
Daar kan je je info verder wel vinden

TuynmanM

alweer bedankt voor de info,ik zal er morgen eens langs gaan voor meer informatie.


mrproper

Ik had je ook naar onze vereniging kunnen verwijzen maar wij hebben zelf geen werpinstructeur.

( wel gezelliger naar men zegt )  8)

Hieronder voor info.!  :)

siempie