Welkom Koen

Started by Vliegvissers.nl Team, September 13, 2011, 17:57:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Koen welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Zeenimf

Welkom Koen op het Forum van" Vliegvissers.nl".

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

forel


bij

koen veel leesplezier hier op het forum.

Koen

Ah, hier is het n00bie topic :D

Goed, ik ben Koen, 29, woon in Rotterdam (maar kom uit Groningen stad). Heb een jaar of 15 geleden een goedkoop Crystal River #4/5 vliegvis hengelset (7 delig) gekocht. Nu heb ik er toen in Frankrijk mee gevist maar was er niet zo goed in. Wel vis gevangen, dat wel. Nu 6 maanden geleden wilde een collega van me het vliegvissen wel eens proberen en had een hengel gekocht. Dus ff naar mijn ouders en naar zolder opzoek naar mijn hengel. Was er nog steeds. Nieuwe lijn er op, paar uurtjes googlen hoe het ook al weer moest en hup naar Oostvoorne :P Niks gevangen natuurlijk, maar de rollcast lukte weer een beetje. Paar keer vaker naar Oostvoorne geweest en de hengel (opgedeeld is ie maar 40cm ofzo) mee op de motor naar Ierland afgelopen zomer. Nu heb ik in Ierland veel mee actie gehad met het vliegvissen dan in Oostvoorne dus mijn werphengels gaan in de hoek en het vliegvissen wordt de nieuwe hobby. Anyway, ik wil ook graag op snoek/baars proberen, dus een #7 of #8 moet er nog komen. Plus ik denk dat die goedkope #4/5 binnenkort vervangen gaat worden voor wat beters voor op de forelletjes in Duitsland. Oh misschien wat vliegvislessen kan ook geen kwaad. De forward cast lukt aardig (ook over de andere schouder) maar ik doe vast nog veel dingen verkeerd :P Ik hoop, als mijn werk het toe laat, om eind deze maand nog ff naar de Kyll te gaan voor een weekendje vissen. :)

A{b}r{a}xa{s}