Welkom harold02

Started by Vliegvissers.nl Team, January 11, 2017, 19:21:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo harold02 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


harold02

Beste vliegvissers,
Ik zal mijzelf dan ook eerst even netjes voorstellen.
Ik ben dus Harold , kom uit Hilversum en 54 jaar.
Een jaar of 10 geleden was ik best een fanatieke vliegvisser , maar na het veranderen van baan kreeg ik daar minder tijd voor en ben ermee gestopt.
Hengeltje verkocht en eigenlijk nooit meer gevist.
Toch blijft zo'n oude hobby altijd in het achterhoofd en bleef het mijn interesse houden.
Een paar weken geleden kwam ik een vriend tegen die ook aan vliegvissen doet en omdat ik nu dus wel de tijd heb ben ik eens gaan rondkijken hoe en wat er allemaal veranderd zou zijn en wat te koop.
Besloten om toch weer eens te gaan proberen deze oude hobby op te pakken en mijn oude vice weer van zolder gepakt om te beginnen met een paar vliegjes te binden.
Binnenkort dus lid worden van visvereniging en op zoek naar een leuke beginners set om weer te gaan vissen.
Op dit forum heb ik al verschillende handige tips gelezen en dank daar voor.
Misschien kom ik zelfs oude visvrienden tegen en hoop dat ik er weer net zoveel plezier in ga krijgen als voorheen.
Mochten mensen meer info over mij wensen kunnen ze dat aangeven en zal ik ze beantwoorden.

mvg Harold

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit59

Welkom op dit forum Harold.

Gerrit

Raymond

::wtf::

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

guidogast

Harold, waar viste je destijds meestal, NL of buitenland? En op welke vissoort(en) heb je vooral gevist?
::agree::

FSCHAMP

 ::welkom::  en veel leesplezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MelMax

#8
Welkom hier op het forum Harold!
KNOWLEDGE IS FISHDOM

lambert63


harold02

jeetje , wat een welkom hier en forum is dus flink actueel .
Dat is altijd fijn en iedereen dank daar voor.
Om even op vragen in te gaan.
Destijds viste ik toch meestal op de "gewone "voorn en af en toe ging ik naar de Eemhof waar ik dan een dagje op forel ging vissen.
Ik was destijds in het bezit van een boot op Loosdrecht en viste daar dan ook meestal.
Ook wel eens een mooie snoek aan de haak gehad terwijl ik met dunnen lijn aan het vissen was.
Mijn voorkeur gaat toch uit naar het lichtere vissen in de polder met bv kleine nimpf
Ik denk dat mijn hengeltje dan ook een 3# , 4# of max 5# gaat worden en ben mijzelf nog een beetje aan het verdiepen in de materialen.
Omdat ik mijn hengel ook mee wil gaan nemen op de motorfiets ( rugtas ) zal deze uit min 4 delen gaan bestaan ( waarschijnlijk )

mvg Harold

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..