Welkom ivan

Started by Vliegvissers.nl Team, May 15, 2016, 15:03:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo ivan welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


ivan

 ::new::

Howdie to all!,

Bedankt om me op te nemen in jullie vliegvisclubbie, eerste en vooral wens ik me te excuseren (good begin nietwaar!?) omdat
het een hele tijd geduurd heeft voor ik hierop gereageerd heb, maar laat het me ff uitleggen  ::blabla::  :), ik integreer naadloos mijn
voorstelling hierin.

Mijn naam is dus Prengels Ivan, vader van 3 dochters en lover van mijn vriendin Candy (leuke naam niet  :)).
Ik ben 41 jaar jong (mentaal véééél minder) en woonachtig te Lokeren (Oost-Vlaanderen) in België.

Dus... 3 dochters, ééntje van 11, ééntje van 10 en een achterkomertje van 4 maand! Ik ben niet jouw gemiddelde ouder, word veel gezegd maar het is effectief zo hier, en ik spendeer het overgrote deel van mijn vrije tijd dus aan mijn grootste hobby de kids (en vriendin).
Het was hier de laatste tijd nogal hectisch (euh eigenlijk altijd but that's what we love :-)), meer dan normaal dus daarom dat ik nog geen tijd
vond om te reageren, dus bij deze i'm so sorry! U mag me zweepslagen toedienen indien nodig  ;D.

Momenteel ben ik werkloos sinds 2 weken (eigen keus wegens niet correct behandeld worden, ik ben een mens geen hond), dus heb ik even tijd nu.
Mijn beroep is magazijnier/heftrucker en dit al een goeie 20 jaar and i still love it. Speciaal soort persoon die heftruckers hoor!!! Zo zot als een achterdeur volgens menig persoon in mijn omgeving, prettig gestoord in mijn ogen  ;D.

Ik hou enorm veel van de natuur en ga dus graag wandelen, vooral op plaatsen waar niet veel volk komt, fietsen, same, vissen, same  :).

Van kindsbeen af heb ik altijd al genoten van de natuur en ik ging dan ook regelmatig mee met mijn vader, hope he rests in peace, gaan vissen. Hij heeft me alles geleerd hierover. Vliegvissen daar wist ie niks van, maar forellen vissen gingen we elk jaar doen in Esch-sur-sure in Luxemburg. Dit was wel op een stuk tussen twee barrages dus daar was het water veel dieper en kon je perfect met dobber of grondlijn vissen.
Ik was wel altijd al gefascineerd door het vliegvissen, zeker omdat mijn nonkel dit wel kon, maar ben er nooit toegekomen om dit te leren. 

Maar niet getreurd, sinds vorig jaar een goedkoop vliegvissetje op de kop getikt, toink, en er al ff met aan het oefenen geweest op onze vakantiespot in de  l'homme in Bure achter op de camping parc la clusure (onze vaste spot). één keer beet gehad en gehaakt maar op het laatste nippertje afgeschoten... Nu ik moet zeggen dat ik hier helemaal niks over weet en dat het serieus overweldigend is om te beginnen met vliegvissen maar door veel geduld en goeie tips zal ik er uiteindelijk wel komen. Het grootste probleem is misschien wel het tijdsgebrek.

Ok tot zover mijn "korte"  ;D uitleg, ik kan zo nog wel even doorgaan maar voor verdere info gelieve jouw lokale politiekantoor te contacteren en te kijken bij 10 most wanted people  ;D :P. Vragen? just shoot!

Bedankt boys&girls

Scaramouche

Mooie intro Ivan, welkom op het forum!  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

MelMax

Welkom op het forum Ivan!
KNOWLEDGE IS FISHDOM

FSCHAMP

Welkom Ivan en het is leuk om hier weer een Belg tegen te komen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Th vd Poll

Hoi Ivan, welkom op dit forum.

Veel plezier!

Raymond

Welkom Ivan. Veel plezierige en leerzame uurtjes gewenst op dit forum...
::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum Ivan

Gerrit

Arie de Vries

Moi Ivan, welkom op ons forum
Groet, Arie

ivan

bedankt gasten!!!  :P

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

merijn1982

Tight lines!!

Beertje

welkom Ivan.Veel plezier op dit forum. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Marcel

Welkom, Ivan leuk dat je er bent, en inplaats van mentaal jonger, kan je ook zeggen 30 jaar met 14 jaar ervaring ( in mijn geval dan ;-0)