na een maand stilte

Started by maurice, March 13, 2013, 00:03:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Quote from: maurice on March 13, 2013, 08:19:02
@ weerwolf, ik heb bas hier niet van op de hoogte gebracht, misschien stom maar niet gedaan.

Quote from: weerwolf on March 13, 2013, 01:08:08
Het gaat vaak over personen die van het forum moeten, maar nu is de tijd gekomen dat er iemand af moet......Bassie regel dit!!!!
Of gaat Bas nu net als in het verleden met bedreigingen weer niets doen?
Bedreigen kan gewoonweg niet.

Heren,
Achter de schermen hebben we het er zeker over gehad. Helaas geen naam en rugnummer gekregen. Daarom konden we hoe graag we wilden ook niets doen.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rick

Quote from: Youri on March 13, 2013, 11:29:08
nu mag ik ook wat zeggen.
ik heb papa nog nooit zo gezien als toen ik de berichtjes kreeg.
hij heeft ze gelezen en heeft lopen vloeken en schelden.
blijkbaar zijn er niet alleen gekken bij het voetbal maar ook hier.
hij heeft mij pijn gedaan en heeft mij verdried gebracht.

als papa stopt stop ik ook,
ook laat hij dat mijn keuze.

ik ben hier om te leren en kan gelukkig met vragen bij hem terecht.

voor de verzender heb ik maar 1 ding,
::asshole:: ::grrr::

en daar laat ik het bij

Maak jij je hier maar niet druk om.
Leg het naast je neer en geniet van het vissen en van je jeugd.
Jij bent veel te jong om bij zulke dingen betrokken te worden.
Laat anderen je niet het plezier in het vissen ontnemen..

maurice

@ Rick, mooie woorden en het zal zekers goed komen met hem.
           
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Quote from: weerwolf on March 13, 2013, 11:48:38
Ik heb eens iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb!!!


De knop report to moderator gebruikt! dit zou iedereen moeten doen die de bedreiging niet vindt kunnen.


Misschien snappen de mods het dan eens en gaan ze wel atie ondernemen. het begint dan op een democratie te lijken.


DOEN!!!!!

Dat ik nu reageer is op mn werk. Even in mn pauze. Mijn mailbox op de mobiel loopt vol met meldingen.
Het lijkt er op dat jullie denken dat iedere mod de hele dag niets anders te doen heeft dan op het forum actief te zijn en dat er direct gereageerd wordt op reports etc.
Helaas is dat dus niet het geval....
Als ik tijd heb (of een van de andere mods) zal ik (zullen we) kijken naar de posting van Maurice en indien nodig in de posting een wijziging aanbrengen (of topic sluiten)....

Maar nu moet ik weer aan het werk.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Moderator

Zoals Herman ook al aangaf heeft Maurice (ook aan mij)  kenbaar gemaakt dat hij bedreigt is , maar ook aangegeven het zelf te willen oplossen!!.
we hebben diverse keren aangegeven te willen helpen.


Verder heeft Maurice zijn ongenoegen kenbaar gemaakt over een aatal zaken , dat is zijn goed recht.
het topic sluiten is niet nodig denk ik , er zullen nog mensen aan het werk zijn die ook willen reageren zeker gezien de bedreigingszaak.


Ik vrees dat we gewoon met en gek te maken hebben die de bedreiging geuit heeft.


Hilco








Rick

Ik denk dat het zeker niet slim is om dit topic te sluiten..
Hier blijkt toch dat als het er echt toe doet iedereen op 1 lijn zit.
En dat is ook wel eens goed om te zien..

Maurice, jammer dat ik die woorden in deze context moet gebruiken.
Ik zou  zeker de mails waar het om gaat openbaar maken.
Je gram halen kun je toch wel, buiten het forum om..

Moderator

Maar laten we in dit topic dan enkel reageren op de zaak van de bedreiging aan het adres van Maurice.


Dan kunnen we allemaal onze verbazing en onvrede uiten, en op deze manier Maurice en Youri steunen !!




Op het inhoudelijke verhaal van Maurice betreffende het forum gaan we beter niet meer in .
Dan krijgen we het zelfde verhaal als net voor de maand stilte ; een oeverloos ja en nee verhaal.


Laten we de maand stilte zien als moment van bezinning , en een soort van herstart maken .


laten we op voorhand nu uitgaan van de positieve bedoelingen van alle leden!! (en moderators)










Beertje

@Youri,blijf maar lekker bij ons, je hoort er bij..
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rick

@Hilco,  100%  mee eens  ::agree::

weerwolf

@ herman er staat geen termijn in van reageren en mijn idee erachter is dat het dan voor jullie ook een stuk inzichtelijker wordt om ik kaart te krijgen wat anderen hier van vinden. lijkt me een stuk makkelijker om acties te ondernemen. Dan kan je ook makkelijk een actie nemen omdat er heel veel mensen achter staan.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

jan


Maurice, bedankt voor het welkom en voor de beterschap wensen.

Verder zou ik willen zeggen dat ik hoop dat je je op een gegeven moment zal realiseren, dat het bij de persoon die jullie bedreigt heeft, gewoon om een zieke geest gaat, die alleen op zo'n manier iets durft te zeggen en niet rechtstreeks, op de man af.... Dat het niet de moeite is jou handen aan zo'n persoon vuil te maken. Ik hoop dat je je tenkara hengel thuis laat en je vliegenlat pakt, Youri bij de arm neemt en , in plaats van die tenkara hengel te gebruiken, een paar mooie uurtjes met Youri aan het water beleeft.

Maar ik begrijp je reactie wel.

@Youri......jou reactie?.....ik zei je toch dat je bij de volwassenen hoorde.

PS. Neem die tenkara hengel toch maar mee. Hier heeft het vanacht 13 graden gevroren. Het water is weer hard. Vorige week was het 20 graden BOVEN nul.   ::wtf::

Jan.


marc

he Maurice & Youri,

begrijp heel goed dat  je eens kwaad uit de hoek komt als het allemaal zo zit.
gewoon de gekregen mail open en bloot op forum zetten,zo'n manneken verdient niet beter.
niet alleen hier zal hij niet meer welkom zijn
op geen enkel forum wordt zo'n gedrag getollereerd.
zelf vind ik dat je altijd voor iedereen klaar stond en nog staat ,respect daarvoor.
jammer dat een enkeling je op deze manier meent te mogen behandelen.
hoop dat het met de schouder wat beter gaat en je snel weer kan genieten van het samen op pad gaan met Youri

al je makkers op het forum en dat zijn er heel veel, staan eensgezind achter je
maak bekend wie jullie zo durft te behandelen

grt marc

maurice

bedankt Marc.

en hier laat ik het verder bij
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Fred

Openbaar maken van die zieke geest en voor altijd verbannen van het forum, vooral overal publiceren van wat hij heeft gemaild en dan een sticker op zijn voorhoofd plakken met seconden lijm.

catchem

Quote from: maurice on March 13, 2013, 11:58:09
@ catchem,  met de dood???  :o

nee hoor dan had er wel (lees tussen 6 plankjes) gestaan ;)

Gelukkig.

Sterkte met alles.

Plantje

Ik ben het eens met de eerdere moderators.

Er is geen melding naar de moderators gegaan. Twee mods zijn op persoonlijke titel op de hoogte gebracht, maar Maurice zou het zelf oplossen. Het is wat vreemd om moderators te verwijten dat ze niet ingrijpen.

Maurice, dat je het hier niet noemt wat er dan gebeurd is is netjes en daarmee hou je je aan de regels (Spelregeltjes voor gebruik van het forum):
QuoteWanneer een forumlid zich via privéberichten misdraagt kun je het betreffende bericht via de 'report'-optie melden. Het plaatsen van privéberichten (of delen daarvan) op het forum wordt niet geaccepteerd.
Maar het was beter geweest bijvoorbeeld dit met Herman (ik begrijp dat dat een moderator is die je wel vertrouwt) even op te nemen. Dan kan er gewoon actie ondernomen worden. Nu komt er een nieuw topic waarop allerlei hevige reacties komen. Of dat even handig is is de vraag.

Ik vind ook dat je wat ver gaat, want wat je doet is wel degelijk bedreiging met de dood. Maar wellicht stelt dat wel niets voor bij de bedreigingen die jullie per pb hebben ontvangen...niemand van de mods weet er van in ieder geval...

hilco

Quote from: speycast on March 13, 2013, 17:03:03
lach nooit als je de boeven wagen ziet gaan het kan jou ook gebeuren  ;)

precies ,  als je kwaad met kwaad vergeldt, zal je zien ben jij de pineut en gaat die gek vrijuit.

Dat zie ik wel vaker gebeuren de laatste tijd .

Maar met zoveel vrinden ben je niet meer alleen  :-*

Bekeerling

Als Maurice maar oppast en geen domme dingen doet, vanuit de bak kan hij niet veel doen voor Youri, laat staan samen gaan vissen.

Troutbuster

Quote from: vliegvissurt on March 13, 2013, 16:56:53
Ik vind dat Maurice nog vriendelijk blijft! flikt men dit naar mijn kids toe dan reageer ik net zoals Rick, ik maak er mijn levenswerk van om die persoon te slopen.

en dat steek ik dan ook niet onder stoelen of banken!!

Mee eens (niet te weinig!!!)
Ik joeg 'm na al was het naar de andere kant van onze aardkloot!!!
Al kostte me het m'n laatste cent, eraan ging ie!!!!!!

Gr.

Jan
"Petri Heil"


Raymond

Ik vind het op de eerste plaats ongelooflijk dat dit is gebeurd op een forum dat over vliegvissen gaat. Ik dacht dat dit een heel vredelievende hobby is. Hoog oplopende discussies voeren op het forum omdat de meningen haaks op elkaar staan, is een ding. Maar bedreigingen uiten, en ook nog richting een kind, vind ik persoonlijk zeer bederfelijk en ik kan me voorstellen dat je als vader helemaal over de rooie gaat.

Maar Maurice, maak niet je handen vuil aan een dergelijk persoon want die is het gewoon echt niet waard. En verder, blijf gewoon lekker hier posten samen met je zoon, een enkele gek maakt nog niet het hele forum. En daarnaast, die hoogoplopende discussies houden ons allemaal scherp, hoewel ze niet altijd even netjes eindigen ;)

Meer heb ik er ook niet over te zeggen. Oh jawel,  nog een ding. Ik waardeer OBI's vliegbindkunsten ook zeer en heb er niets aan toe te voegen buiten het feit dat ik het prachtige vliegen vind die hij bindt. Binden is namelijk niet zo mijn hobby dus heb niet het geduld om dit soort geweldige creaties te maken. En die mening heb ik ook over andere forumleden die foto's van vliegen posten.

Voor de rest  ::top:: dat je terug bent. En blijven he!!! ;)
::wtf::

Moderator

En toch hoop ik,  dat in het vervolg bij een dergelijk voorval, men wél kiest om hulp te vragen van de Mod's


juist dáár  zijn wij voor !


Niemand hoeft dergelijke ellende alleen te ondergaan .


Hilco




Raymond

Je hebt gelijk, Bert, alleen is de straf van justitie daarna weer te zwaar... Ben je weer het slachtoffer, zo gaat het in dit land...  :-\
::wtf::

Christof van den Berge

Triest diep triest is het...

Het is gewoon een hele zieke geest die dit heeft geflikt, helaas lopen die er ook maar al te veel op deze wereld!!!

Kan me goed voorstellen dat je helemaal over rooien gaat als ze het over de rug van je zoon uit spelen!

Als je dan echt zo een grote kerel ben ga je op de man af, en niet op zo een manier!!!

Succes, sterkte en  ::welkom::terug!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Beertje

Verder heeft Maurice zijn ongenoegen kenbaar gemaakt over een aatal zaken , dat is zijn goed recht.
het topic sluiten is niet nodig denk ik , er zullen nog mensen aan het werk zijn die ook willen reageren zeker gezien de bedreigingszaak.

Mee eens Hilco.Dan heeft iedereen er kennis van kunnen nemen en weten wat er speeld.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.