Filumpje!!!

Started by vliegvisserdorian, March 04, 2012, 19:39:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

nieuw filmpje van mij en me maat! er kan nog een hoop verbeterd worden aan het werpen als ik het zo terugzie.... :o
http://www.youtube.com/watch?v=H85Pgu43kFs

weerwolf

Het feit dat je het zelf ziet doet al vermoeden dat je er aan gaat werken  :D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

vliegvisserdorian

Quote from: weerwolf on March 04, 2012, 19:51:06
Het feit dat je het zelf ziet doet al vermoeden dat je er aan gaat werken  :D

hoop het dat het beter gaat, ik denk ook ligt aan het gebonk van die streamer want op ik van de zomer had ik mezelf met een droog vliegje op de film gezet maar dat zag er wel beter uit... maar was ook pas de 3e of 4e keer dat ik met de snoeksteamer op pad was.

weerwolf

Er zijn niet veel mensen die perfect werpen. Ik hoor ook niet tot die groep  >:( Ik vindt het wel heel mooi om te zien als er goed geworpen wordt, kan ik echt van genieten.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

ben

Filumpje Perfect, en je bent nog jong , dat werpen komt nog wel, er zijn mensen die kunnen uit het boekje werpen maar vangen weinig, jij vangt en hebt dit op film, mooi man!!!!

vliegvisgek

als ik het filmpje zo bekijk moet je de hengel anders vasthouden en niet zo ver door zwiepen dan gaat het al gauw veel betr wel mooie vis hoor maar blijfen oefenen dan komt het vanzelf

Raymond

Gaat toch nog niet zo slecht hoor. En zeer zeker een mooie vis. :)

Als ik je een tip mag geven, ik denk dat je teveel uit de pols gooit. Houd je pols stijf, gooi met je onderarm en let erop dat je steeds met je elleboog naar onder beweegt. En dan wel een goede stop maken, dan gaat de energie vanuit de hengel over in de lijn. Succes ermee...
::wtf::

vliegvisserdorian

Bedankt voor de tips degene met de blauwe jas die werpt ben ik ben ik en die met de bruine jas is me maat trouwens

Gert

Mooi hoor! En het voordeel van zo'n filmpje is dat je gelijk tips krijgt.

Groet,
Gert

harlin

Quote from: vliegvisserdorian on March 04, 2012, 19:39:36
er kan nog een hoop verbeterd worden aan het werpen als ik het zo terugzie.... :o

Als je het van je zelf weet komt het wel goed.
Leuke snoek, dat maakt het verkeerde werpen weer wat zachter.  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN