eerste streamer gebonden

Started by ignace, October 18, 2014, 21:56:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ignace

na veel gelezen te hebben over hoe streamers te binden heb ik vanavond een eerste poging gedaan en dit is het resultaat geworden , ben der ongeveer een uur aan bezig geweest

alle begin is moeilijk maar toch graag eens jullie mening hierover , ik sta open voor alle commentaar

Scaramouche

 ::goodjob::

Als dat je eerste is dan chapeau. Ziet er erg vangerig uit. Maak hem even goed nat om te zien hoe hij er dan uitziet; de haak moet dan makkelijk door de fibers heen komen, anders kan het inhaken lastig zijn.

Ik kan niet goed zien of het haakoogje nog goed vrij is. Om af te binden heb je minder draad nodig, maar dat komt vanzelf met ervaring. Doe een drupje secondenlijm op de draad, of wat bindlak om de knoop te versterken.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

merijn1982

Als eerste streamer erg goed gelukt!! Misschien aan de haakkant wat meer knippen. Komt de haak vrij en het model iets slanker.
Tight lines!!

Gerrit72


Ignace  ::goodjob::

Streamers binden is erg leuk en ' eigen' creaties waarmee je een mooie vis vangt, geven meer voldoening (bij mij dan). Jij komt er wel met streamers binden!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Daar kun je wel een snoekje mee haken!

Floor

 ::klappen:: Ziet er goed uit! Nu kan je leuk variĆ«ren met grootte, kleuren enz.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

pepertje

leuke streamer, mooie kleuren.
vliegvissen is mooi en leuk iedereen doet het op zijn manier.
vissen is leuk maar moet geen verplichting worden ;)