tftc

Started by maurice, April 09, 2011, 05:22:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

mensen die daar gaan vissen veel plezier en vang ze. ;D
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

wat is TFTC ? :o

mrproper



Three Fly Trout Competition

Van de Kingfisher

Herman

Three Fly Trout Competition.
Maak 3 setjes van 3 vliegen. Lever 1 setje in bij de wedstrijdleiding, gebruik een setje om te vissen en geeft een setje aan je vismaat van de dag. Per vlieg wordt 3 keer een half uur rond de vijver van de Tonnetkazerne in 't Harde gevist. Als je je vlieg kwijt bent, mag je wel doorvissen maar tellen de gevangen vissen niet mee  in de puntentelling. Aan het einde van de dag worden er prijsjes verdeeld.

Vandaag veel plezier gehad...
Weer veel leden van t forum aanwezig!
Rossie was met Kampenaar een koppel... Er is de gewoonte om een mindere visser te koppelen aan een betere. Tja invullen mag je zelf  :D
Die moesten zo nodig winnen............ overigens van harte gegund mannen!

Van de drie vliegen die ik 's ochtends ingeleverd had mis ik nu twee exemplaren... Een lantaarnpaal en een oplopend talud hebben er een aanwinst bij. Acer1, mijn maatje voor de dag, is hetzelfde overkomen.....
Er zal binnenkort wel weer een stukje op de site van de Kingfisher verschijnen....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Arno

He Herman vertel de uitslagen even???
Jij en Acer1 is ook geen verkeerd koppel trouwens?

Gr Arno

Herman

Tja, door het verliezen van al die vliegen kwamen Berrie en ik niet aan de prijzen toe...
Wel was er voor de bijvangst een leuke tang! Bijvangsten van vandaag: ruisvoorn; roofblei en volgens Henk ook paling (tussen de middag toe ie naar de wc ging).
Verdere uitslagen zal Marinus in zijn verhaaltje zetten op de site (of Henk; Berrie of Robert moeten het hier ook ff neerzetten)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

Rossie was met Kampenaar, humm wie is de mindere visser???

dat moet Rossie zijn geweest, de met grote regelmaat forellen visser is net hersteld van een kwetsuur aan zijn duim.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

ja en nu weer met een kapote pols door mag gaan.

Ja Kampenaar en Henkie de 1e prijs,vindt het knap van robert,dat ie na een jaar niet te hebben gevliegvist,toch lekker ving de 1e en 2e manche.

wie 2e en 3e is geworden is me ontgaan dacht freddy jr was helemaal overdondert hahah.

was een leuke dag taaie visserrij en super mooi weer.
die dikke kop van me is weer lekker verbrand.

Robert nog bedankt moat.

en wilco ook natuurlijk,arme jonge moest nog ff 30 vissen schoon maken.

oja dikke windes zwemmen dr ook en scheen een roofblei te zwemmen van een 60 cm ofzo.
die paling heb ik maar weerterug gedaan waar die thuis hoort.

en uh hoge bomen vangen veel vliegen,en de onderste balk vangt ook vliegen hahaha.

maurice

Henk En Robert gefeliciteerd
weer een jaar clubkampioen
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

henk en robert van harte jongens!

(wel toevallig dat henk steeds wordt gekoppeld aan iemand die weer wint he, vorig jaar ook al :o)
;D ;D

Zeenimf

Gefeliciteerd Heren. ::top::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

mrproper

Gefeliciteerd Henk/ Robert  ::klappen:: ::klappen:: ::klappen::

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: hendri on April 10, 2011, 08:32:42
henk en robert van harte jongens!

(wel toevallig dat henk steeds wordt gekoppeld aan iemand die weer wint he, vorig jaar ook al :o)
;D ;D
zou het dan toch aan Henk liggen....soort van 'verborgen talent' ? ;)

weerwolf

ALllen gefeliciteerd, mooie dag gehad als ik het zo lees.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Bert J.

Robert en Henk goed gedaan!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

acer 1

twas en mooie zonnige dag(mocht van henk wel minder zonnig ;D)
leuk koppeltje van die rare gasten die het over het algemeen prima met elkaar kunnen vinden(uitzonderingen hou je altijd)
begon voor herman voortvarend,voor mij duurde het even voor er wat beet.
moest mijn relatie met wilco iets aanhalen(reed hem bijna over zijn voet bij aankomst,(had ie maar aan de kant moeten gaan ;D)
het was toch wel erg taai vissen,en in vergelijk met vorige jaren weinig gevangen.
mooie eerste plek voor robert en henk,gefeliciteerd

kampenaar

Ja jongens ik kan er ook niets aan doen Henk belde en vroeg of ik zijn moat wilde zijn wat ik toen nog niet wist is dat hij mij al had opgegeven en er dus geen weg terug was naar gisteren heb ik ook geen spijt van het dagje vissen Henk jongen de vliegen waren top en als er vis zwemt kunnen we er altijd wel een paar vangen het was gister voor ons een top dag geen vliegen verspeelt en elke manch wel een aanbeet of vis gevangen hoop dat we in de vakantie net zoveel lol hebben ik hoorde sommigen zeggen hoop dat hij gauw weer gaat hardlopen hebben we ook geen last van hem hij vist een jaar niet en dan dit Henk we spreken gauw wat af voor de bb Robert