Fladen Maxximus Fly Lever Drag vliegvisreel AFTMA 8

Started by Maarten Ypma, August 24, 2012, 19:47:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maarten Ypma

Hallo kent iemand de Fladen Maxximus Fly Lever Drag vliegvisreel AFTMA 8, ben benieuwd naar ervaringen. Hij is te koop bij http://www.hengelsportoutdoor.eu/Hengelsport/fladen_vliegvis_reels voor 125 euro en ziet er degelijk uit.

Team

Koop je bij onze sponsor Muddler  een  7/9  ONYX  Cassette met tas en 3 reserve cassettes, voor een heel stuk minder.
En is erg goed heb ik ook. Lijn van A&M erop en gaan met die banaan (snoeken)

Ton Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

Useless

Ken de reel niet echt. Zweeds en alweer enige tijd op de markt. Een reel waarbij je de mogelijkheid hebt om de slip met een apart hendeltje tijdens de dril apart bij te regelen. Wanneer dit systeem zo geweldig was dan hadden andere fabrikanten het allang overgenomen. Zelf zie ik er niet veel in. Verder een aardige reel die, mede door dat lever dragsysteem, aan de zware kant is en ik denk dat je voor dat geld wel betere reels kunt krijgen.

Jasper

Erg lichte reel, goede slip. Handige lever-drag, maar veel teveel losse onderdelen en echt teveel openingen voor zand, zout en gruis.
Kijk liever naar de Lamson Konic of spaar even door.

Jasper

Ik vond 'm dus licht, haha. Maar waarvoor wil je een #8 reel?

Jan Bruins

Hallo Maarten,

ik heb hem ook en bevalt mij goed, al is het niet een van de lichtste reels.

Ik heb hem destijds gekocht omdat ik hem er mooi vond uitzien en mechanisch loopt het gewoon mooi.

Maar er zijn natuurlijk lichtere reels die net zo goed of beter zijn.
I don't drink water, fish f*ck in it...