Pike attack!

Started by Mike, October 29, 2012, 17:39:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Hallo vliegvissers,

Ik heb hier nog nooit een nieuwe topic aangemaakt dus heb geen idee of het goed gaat.

Ik had het een en ander ook al op het prikbord gezet, maar er zijn volgens mij ook een hoop mensen hier die daar nooit op kijken.
Om een lang verhaal kort te maken... Ik heb twee weekjes geleden een headcammetje gekocht en ben wat aan het experimenteren geweest. Wellicht is dit handig voor mensen die ook een hc willen kopen en twijfelen welke.
Dit is in elk geval gefilmd met de Contour + 2
Deze vond ik op zich wel leuk  https://www.youtube.com/watch?v=DhA0o9f5QRA&feature=youtube_gdata_player

Ik ga in de toekomst nog veel meer filmpjes maken, maar dan hopelijk ook van grote snoeken.
Ik ben de afgelopen dagen een paar keer wezen snoeken maar heb helaas alleen kleintjes gevangen.
Ik had een vis van rond de 80 maar die viel er helaas af https://www.youtube.com/watch?v=bsn-hHTc3Ik&feature=youtube_gdata_player.

To be continued....
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Nootjez

jammer van die 2e..

maar in het eerste filmpje scheelt het maar een halve seconde of je hebt bloed aan de hand!  8)

ben

Mooi filmpje, de camera op je pet???? Trouwens dat onthaaken doe je en beetje link!!!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Christof van den Berge

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Dirty Harry


Eric

Gave actie zo erg top, jammer dat die tweede er net afviel...........en die eerste was zo gepiept.......... Maar vraag strip je de lijn dmv de reel binnen of dmv van de hand..... ::KOOL::

peter

Volgens mij heb je wel grote haast om hem op de kant tew krijgen ,dan is de kans dat je verspeelt wel groot
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Peter B.

Leuk om te zien! Maar inderdaad een seconde later je hand wegtrekken en je hebt pech... :o

Mike

#9
Bedankt voor de reacties.
Ik ben me er inderdaad van bewust dat ik bij het onthaken een groot risico liep wat ook bijna fout ging.
Dat kwam omdat ik die dag mn jas had aangedaan en daar ook mn tangetje aan had hangen.
Het was echter ineens zo warm dat ik m onder mn snelbinders had gedaan, zonder de tang eerst aan mn hemd te hangen.
Toen ik de vis aan de kant had besloot ik om de haak er snel uit te peuteren op hoop van zegen en dat ging inderdaad maar net goed.

Verder heb ik de camera inderdaad op mn petje, bij sommige filmpjes kan je die ook zien.
En het binnen strippen doe ik niet met de reel maar gewoon met mn handen en gooi de lijn voor me op de grond zoals de meeste dat doen.
En drillen doe ik altijd vrij strak. Dat doe ik om de vis te sparen en ik denk ook dat ik daardoor juist minder vis verspeel, maar daar ben ik ook nog niet helemaal zeker van.

In elk geval bedankt voor de feedback.
Ik zal binnenkrt nog wat meer posten als ik nog wat leuks kan schieten.


Gr , Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

Lekker Mike.

die gaan wel tekeer,mooi gefilmd.

mogen er van mij wel meer komen ;)


hendri

ja leuk zon cameratje, kheb zelf ook 1 voor op mn petje. nanocam evo hd. vandaag ook nog een snoekie gevangen en op film. ben hem nog aan het uploaden, maar plaats hem straks wel. tis wel vaak erg bewegelijk om te filmen met cam op je pet. je kijkt tenslotte alle kanten op. ik haal veel stukken er tussenuit wat gewoon te veel beweegt.

Rossie69

je kan ook je kop met ducktapen vast zetten beweeg je minder ;)

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

Quote from: Rossie69 on October 29, 2012, 23:17:45
je kan ook je kop met ducktapen vast zetten beweeg je minder ;)

ja of wat ik ook heel vaak doe, gewoon niet filmen. heb ik er ook geen werk mee. ;)

Rossie69

gelijk heb je.

::blabla::

hendri


Eric

Mooie actie Henri !!!!!

Ron


Wouter573

Hele leuke films!

Ik denk wel dat je die tachtiger niet kwijt was geraakt als je een net bij had! Succes igg, and keep em comming!

BV

Hey Hendri,

heb je een lepeltje voor je streamer hangen?

hendri

ja een stukje titanium met een klein spinnerblaadje. experimentje. tot nu toe pakt het wel leuk uit. vanmiddag nog weer ff verder mee op pad. ;)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

nou bram, dat valt mij niet tegen. zelfs met een dikke ep streamer ervoor gewoon te werpen. 15 meter met gemak, als je wilt moet verder ook wel willen, maar ik werp nooit zo ver voor het snoeken.