'Gekken en Dwazen'

Started by Heintje Davids, May 25, 2014, 17:09:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heintje Davids

'Gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren en glazen', luidt het spreekwoord, maar sommige mensen gebruiken hiervoor een vliegvisshirt  :).
Vandaag even wezen kijken op het bindevenement dat dit jaar door 1 van de sponsoren is georganiseerd. Had toch ook een hoog Vliegvissers.nl-reünie-gehalte!




maurice

Maar Perry heeft wel een mooi shirt
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gert

Ik was er vanmiddag ook - beetje laat, was al bijna 3 uur. Jan Damman ging net weg, maar ik heb nog wel ff met Perry staan vissen.
In de derde worp had ik er een bak van een ruisvoorn aan - wist niet eens dat die er ook zitten - maar helaas heb ik die verspeeld.
Verder diverse aanbeten gehad, maar alleen als ik niet goed stond op te letten waarschijnlijk, want er bleef niks hangen.
Werd sowieso weinig gevangen later in de middag.

Gisteren bij de OV6 had ik een tegoedbon gewonnen voor het vliegbindevenement van vandaag, met o.a. 1 uur gratis vissen.
Maar toen ik na 3 uurtjes wilde afrekenen hoefde ik niks te betalen. Dank en hulde aan de sponsor, De Ruigenhoek.

::goodjob::

Groet,
Gert

JB

Gelukkig sta ik er met mijn beste kant op, ook wel de meest veilige kant als ik zit te eten  ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

HappyFisherman

Het zijn toch ook altijd dezelfde visgekken die je tegenkomt :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids