a star is born

Started by Inderk, May 16, 2013, 23:18:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

Ik weet niet wat Henk hiermee voor ogen heeft, maar ik krijg via de link van Bram de uitzending over een patatje met van De Keuringsdienst van Waarde. Die had ik vanavond al gezien en is de moeite waard, maar de titel "A star is born" doet iets anders vermoeden????
En de link van Henk zelf kan ik niks mee.

Duzzzzzz....

Groet,
Gert

Sieger

ff goed alle personages (ook die in vermomming) bekijken Gert..... Onze "Grote Roerganger" is in beeld.....  ;)


Sieger

Gert

Ja, ik vermoedde wel zoiets, maar wist niet WIE ik kon verwachten en heb ondertussen ook nog zitten binden voor komende week, dus heb meer geluisterd dan gekeken moet ik eerlijk bekennen....


Bert J.

Vind ik leuk!
Staat wel wijs zo'n donkere bril.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Gert

Ha, heb het net teruggekeken, en dat stuk had ik dus wel al gezien, maar Bas gewoon helemaaaaal niet herkend. Ziet er inderdaad anders uit nu (of komt dat doordat hij een doktersjas over zijn roze overhemd draagt? ;D).

Inderdaad: leuk!
Zoals sowieso bijna alle afleveringen van de KvW, met of zonder BV'ers (Bekende vliegvissers).

Sieger

Ja prachtige ontsluieringen (en ontluisteringen) in een half uurtje TV.... Prachtig....


Zegt ook wel wat over "ons" in het algemeen..... "We" willen gewoon besodemieterd worden...  ::)

Maar daar ging het hier niet om....  :-*


Sieger

HappyFisherman

Volgende keer dat ik em zie wil ik wel een handtekening ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Leuk om er even bij te pakken terwijl ik de werkdag begin.