Grote groepen harders op Haringvliet gespot

Started by MarcelN, September 17, 2019, 22:43:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcelN


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

gijsie20

Gaaf om te zien zo! Forse jongens ook zo te zien.

MarcelN

Ja dat waren flinke bakken 60-70+ers, mijn zoontje vloog en filmde/monteerde dit.
Eerst dacht hij dat het haaien waren ;D die platte borstvinnen en grote v-staart.
Ik heb veel meer opnames, maar eerst eens leren hoe alles te bewerken.
Nu gaat alles mee naar Sloveniƫ, daarna koop ik de iPad Pro erbij en Lumafusion en FX heb ik al, dus een 4K film is dan in 10min gerenderd.
Als het meezit gaan we leuke dingen doen/maken en anders maakt mijn zoon het wel, die zijn tegenwoordig veel handiger erin.
In het vroege voorjaar staan de flamingo's op het menu.... ;)

Joost S.

Het is ook weer een nieuwe hobby denk ik he? Met de drone op pad. Echt heel gaaf die beelden.

Veel plezier in SloveniĆ«!  :)

Plantje


JEVDE

Mooie beelden hoor! Ik ben benieuwd; gebruiken jullie de drone ook om vis te vinden/spotten om die vervolgens aan te werpen? Dus echt als manier om de vis te lokaliseren om m vervolgens te proberen te vangen? Oh en heel veel plezier in Sloveniƫ! Mijn jaarlijkse tripje viel wat tegen dit jaar, dus hoop dat het jullie beter vergaat.

Plantje

#7
Quote from: Streamer on September 21, 2019, 10:33:50
Mag je daar vliegen met een drone ?  Volgens mij zit je daar in een natura 2000 gebied,, daar is het zeker niet toe gestaan. Tenzij je toestemming hebt van de provincie.
Op zich goed om je aan de regels te houden natuurlijk. Ik zie echter het probleem van daar vliegen met een drone niet zo. Geluidsoverlast?

Plantje

Daar heb je helemaal gelijk in: verboden is verboden. En de redenen die je aangeeft zijn ook wel terecht.

Mike

Ik stond gister te vissen in de omgeving van Nieuwe waterweg.
Daar zit ook zo'n model vliegtuigclubje.
Er vlogen verschillende afstandsbestuurbare vliegtuigjes en drones voorbij.
Er zat zelfs een afstand bestuurbare straaljager bij die er wel heel gaaf en realistisch uit zag. Zelfs het geluid leek precies op dat van een echte straaljager. Dan ding was ook denk ik wel bijna 2 m lang en kwam echt met een bloedgang heel dicht voorbij.
Ik begon me net te realiseren dat wanneer je zo'n ding tegen je hoofd krijgt, je hardstikke dood bent.
Net toen ik dacht "ach, hoe vaak valt zo'n ding nu uit de lucht" boorde 1 van die drones zich zo de grond in  :o
Nou heb ik wel eens foto's gezien van een meisje dat zo'n mini drone in dr gezicht heeft gehad.
Dat was net alsof iemand een grote staafmixer in dr gezicht had uitgedrukt.
Soort duitse biefstuk idee zeg maar..

Leuk speel goed maar erg gevaarlijk en zorgt soms voor veel overlast.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Joost S.

De drone filmpjes met karpers zijn ook gaaf. Die van kwo bv. Echt vet. En je kan ook echt wel goed spotten zo.