Wie kan mij aan dit ding helpen ?

Started by Mike, April 21, 2019, 17:37:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Ik had hier een hele tijd geleden ook al eens een topicje aan besteed geloof ik maar ik heb tot dusver geen succes.

Ik heb 2 Guideline drifters maar van een van de 2 ben ik de achterste stang kwijt, die je rugleuning overeind houdt.
Ik had destijds de Guideline company zelf al meerdere keren een duidelijke mail gestuurd maar waarschijnlijk zien ze er geen brood in want er wordt niet gereageerd.

Mocht er iemand zijn die toevallig net een versleten Guideline bb weg doet, ik zou graag de rugsteun van u overnemen.
Uiteraard krijg je er iets voor terug.
Ik heb nog wel wat vliegenlijntjes oid als wiedergutmachung.

Even voor de duidelijkheid, ik bedoel dit ding...

[attachment id=1 msg=178746]
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Bone F

Zie er reparabel uit. Zit er een plastic buis in ofzo?

Menno_siemensma

Quote from: Bone F on April 21, 2019, 18:54:05
Zie er reparabel uit. Zit er een plastic buis in ofzo?
Ja is volgens mij gewoon zo'n pvc buis 30mm doorsnee met die stof erom heen.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Mike

Ja dat klopt. Er zitten 2 pvc buizen in die je inelkaar kan steken.  Dat is idd nog wel te fixen waarschijnlijk maar die stof eromheen met 2 clips die in de houders passen wordt wel echt een klus voor iemand die handig is met zn handjes, niet ik dus  :-\
Ik hoopte eigenlijk op iemand die zn Drifter net heeft opgebruikt en dit onderdeel nog heeft.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Lowlander69

Die van mij is ook geknapt. Een pvc buis van 40 mm paste perfect. Niks geen moeite voor hoeven doen om de buis in die hoes te krijgen.

Groetjes Harry

Mike

Yes, t punt is alleen dat ik het hele ding mis, ook de hoes met clips.
Die op de foto is van mn andere Guidline bb maar ik wil die oude ook graag weer compleet maken.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Bone F

Die clips kun je in een outdoorwinkel vinden en een zeilmaker flanst zo zo'n hoesje in elkaar met de cips eraan, je hebt een voorbeeld dus da's makkelijk. Succes d'r mee.

JEVDE

Mike,

Ik heb nog wel contactgegevens van de Service & Quality-manager bij Guideline. Misschien schiet je daar iets mee op? Destijds met hem gemaild omdat de zolen van mijn nieuw Guideline waadschoenen na 3x gebruiken beiden loskwamen. Geholpen was ik er niet mee helaas, maar misschien willen ze jou wel het onderdeel dat je zoekt verkopen? Stuur me maar even een persoonlijk berichtje als je de info wil.

Mike

Hoi Jevde,

Bedankt. Ik heb destijds 3 mailtjes gestuurd naar Guideline.
Er werd helemaal niet op mn maitjes gereageerd.
Service heeft bij dit bedrijf kennelijk geen prioriteit.
Begrijp ik uit jou verhaal nu ook dat ze jou niet tegemoet zijn gekomen toen je zolen na 3 x gebruiken los kwamen ?
Dat is toch echt niet best als dat zo is.. :(
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Bone F

Betere ervaring met outcast (fishcat) binnen 4 uur een bericht terug!

Mike

Ja, volgende x dat ik een bb nodig heb wordt t dus geen Guideline meer.
En dat is op zich wel jammer want ik vind t een fijne bb maar ik krijg altijd een beetje last van rancune van slechte aftersales  >:(
Misschien zo'n fishcat idd..
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

JEVDE

Ja, ik heb er zelf ook geen goed gevoel aan over gehouden en besloten geen Guidelineproducten meer aan te schaffen. Beetje een principekwestie. Ze maken best mooie spullen hoor, maar ik voelde me redelijk gen***d toen ik 0 medewerking kreeg.

Ben Tabak

Voor wat het waard is..... Ik ben pas nog super geholpen door Guideline, via Qfly voor het vervangen van een gebroken hengel deeltje....
Grt. Ben

Mike

Dan denk ik dat je die service kan toerekenen aan Qfly.
Guideline zelf heeft kennelijk niet zo veel te doen met een enkele consument.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER