de heihorst

Started by aalbrecht, October 18, 2015, 13:20:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gijsie20

Wordt een swingende tent dan.  ;D

Hidde

#26
met drank en drugs.. neem alleen je meissie niet mee..

maar zonder gekheid  hoop dat het een beetje hetzelfde gevoel blijft daar want viste er graag. altijd de moeite om er voor uit rotterdam te rijden.

wbt het bijvoeren vd vis geloof ik niet dat dat nu gebruikelijk was , scheen veel elrits te zitten

p.forel

Waarom niet. Jij vissen zij feestje bouwen

Hidde

#28
hou mijn meisje liever voor mezelf.. 8) , en neem haar sowieso niet mee als ik ga vissen trouwens.. vis voor mijn rust..

p.forel

Ik ook hoor  maar gein moet er zijn op forum

p.forel

Zo weer wat te melden.
Vliegvis vijvers eerste 2 uur 5 euro elk volgend uur 3,50. 
Opening 30 maart maar je kan er nu al vissen

Plan voor uit zetting vis. Eerste uitzetting regenboog. Tweede en volgende uitzettingen  bruine forel en
Elzaser  saibling  zo dat er in komemde maanden weer hoop plezier te beleven valt voor ons vliegvissers

Hidde

Hmm klinkt goed, is dat ik net mijn contributie weer betaald heb voor hier in rotterdam en morgen dus maar eens op het ovm ga kijken..

gijsie20

Zit er al wel weer vis op dan nu op het moment? Of gaat dat net voor de opening komen?

p.forel

Deze week wordt er weer vis op gezet is mij verteld

Twan

Ik krijg er nu nog meer zin in!!  ;D ;D ;D

De diversiteit/variatie door de 4 vijvers zal niet meer terugkomen, maar wel fijn dat er 2 c&r vijvers zijn waar je lekker rustig kunt vissen, zonder rondvliegende dobbers.

Goed om te lezen dat er diverse vissoorten terugkomen.

Is nu al vissen alleen op afspraak of kun je er nu al elke dag terecht?

p.forel

Even bellen en je weet het

Twan

Hehe duidelijk  ;D ik heb ze ook al gemaild  :D

Twan

Site is online :-) wat me wel altijd verbaast is dat C&R vaak duurder is dan put and take. Misschien zit er straks wat duurdere vissen op maar bij de put and take kan er gevist worden voor 15 euro voor 5 uur en worden er 5 vissen uitgezet en mag je alles meenemen wat je vangt en de vliegvissers betalen dan 20,5 en nemen niks mee, terwijl er alleen periodiek wordt uitgezet om het bestand op peil te houden.

bij

Quote from: p.forel on March 06, 2016, 21:09:47
Landgoedvisserij  Someren is de nieuwe naam

Van de 4 vijvers blijven de 2 achterste vijvers  die met het riviertje vliegvis vijvers

Weet niet hoe je aan dat verhaal komt Aalbrecht maar klopt niet

Ik ben vandaag geweest daar en heb met nieuwe pachter gesproken.

Wij vliegvissers blijven van harte welkom op de 2C&R vijvers.

De site is nog niet in de lucht  al wel vast link er naar

http://landgoedvisserijsomeren.nl/

Ik heb de site gekeken wat mij opvalt is dat lamgs de het terrein geen hek staat. ik heb in de gemeente waar ik werk een verzoek gekregen naar de mogelijkheden voor een forellenvisvijver. Een van de zaken die verteld werden was dat er een hoog hek om het terrein moet om te voorkomen dat deze leeggevist wordt.
Uiteindelijk waren de investeringen te hoog en ging het niet door.

De vraag die ik heb is dat hek nu wel niet nodig?

Hidde

wat ik van de een na laatste pachter begreep is dat het terrein een uitloper is of aanhangsel van een natuurgebied/strook en als zodoende ook is opgenomen in de gemeentelijke ordening , als ik het zo goed verwoord , schijnen zelfs reeën op het terrein te lopen soms..

kan me voorstellen dat ze het dan open houden.. zal idd wel eens wat stroperij opleveren ja.......

Twan

Stroperij is bij de vorige eigenaar ook wel eens voorgekomen. Ik was zelf op dat moment daar. Na een soort van klopjacht degene niet te pakken kunnen krijgen. Politie was ook snel ter plaatsen.

Gert

Hoe hoog moet zo'n hek zijn om de aalscholvers buiten te houden? :o

Twan

Die stroper was ook altijd aanwezig  >:( >:( >:(

Twan

Bij de ruigenhoek heb je een sloot en bij landgoedvissserij heb je een wal

Hidde

Zit er nu ook vis op de catch n release vijver ? Zit er sterk over na te denken vrijdag langs te gaan.

Twan

Vandaag even de proef op de som genomen. De vijvers liggen er prima bij. Vijver 3 wat troebel.

Ikzelf geen vis kunnen vangen of kunnen spotten. Er is nog geen vis uitgezet, dus alleen nog het oude bestand. Ik vermoed dat dit een zeer mager bestand is momenteel helaas, dit mede door onze zwarte vrienden en wellicht andere oorzaken. Planning is wel dat er vis uitgezet wordt.

Vismaat verzilverde de enige aanbeet. Een zeer mooie beekforel! Puntgaaf met een mooie staart.

Hidde

Geen nieuwe vis uitgeZet nog? Wel volle mep betaald??
Als er nog geen nieuwe vis op zit ga ik wel naar het ovm vrijdag.

Wel een hele mooie vis die je maat daar vast heeft!

Twan

Nope. Ook niet de volle mep betaald.

Hidde

zal ze eens mailen of er al nieuwe vis op zit , toch wel weer langs daar..

Twan

Quote from: Hidde on March 29, 2016, 23:06:21
zal ze eens mailen of er al nieuwe vis op zit , toch wel weer langs daar..
Je kan beter bellen denk ik. Ik heb ze tweemaal gemaild. Nog steeds geen reactie. Gr twan