De ronde bleek

Started by vliegvisgek, November 15, 2012, 16:24:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

Quote from: Philip on November 16, 2012, 21:18:45
Succes Jeroen en vergeet niet te genieten

daar hoef je niet druk om te maken want als ik vis geniet ik en vooral op zulk mooi water
maak er een mooie dag van met neefje zijn eerste x daar heeft speciaal nieuwe hengel gekocht voor drb mooi he ;)

Philip

Je eerste vis op een nieuwe hengel is altijd speciaal . Ik hoop dat het een hele ronde bleker mag zijn. Wat voor een hengel heeft hij gekocht?

vliegvisgek

hij een guideline aftma 8 met lawson reel en riogold line heb er mee gegooit nou kannonnetje hoor, vis zelf nooit zwaarder als 7 rpl en
mijn xp vis dan met 18/00 op de float ijn en met 20/00 op de zink di5 droog vis ik met 17/00

vliegvisgek

vanmorgen 07.30 stonden we bij de drb daar stonden nog 2 forummers bart en tom (bellyboat is perfect tom)

effe gekletst en koffie gedronken en om 8uur begonnen met vissen na 5 min 1ste losser daarna nog 1 losser en daarna 30 min later de eerste van mij
tom had er ook al 1 gevangen daarna ving ik nr 2 op zwarte kleine nymph heb toen voor mijn neefje de hengel omgebouwd naar buzzer system
hij ving er 5 en ik 4 maar loste er wel veel vreemd genoeg ik viste met de di5 en di7 lijn met blobs en streamers mt 4 we hebben echt ondanks de kou lekker gevist
dus samen 9 stuks (neefje eerste x drb dus 5 netjes) er zat er ook nog een dikke forel bij schat zo,n 4a5 kilo lengte was 73cm heerlijk gevist maar wel erg koud
we visten tot 1uur daarna soep gegeten bij jan lekker met het koude weer wat gekletst met jan en om 13,45 in de auto naar huis nu totaal los moe lui dus dvd kijken
yukon kanada  ;D ;D ;D ;D

ben

Goed gedaan JOCHIE, fijn, fijn

ben

@Jeroen, Ook nog met stokje gevist????

vliegvisgek

Quote from: ben on November 21, 2012, 19:24:47
@Jeroen, Ook nog met stokje gevist????

ja heb ik geprobeerd maar geen geluk ik heb bijna 80% met zinklijn gevist en 20 met float lijn met streamers en nymphen

BV

Bram , je hebt concurentie voor je Briljanten knop met die vliegvisgekke Jeroen.

Zelf niks moeten onthaken

vliegvisgek

Quote from: BV on November 21, 2012, 19:39:23
Bram , je hebt concurentie voor je Briljanten knop met die vliegvisgekke Jeroen.

Zelf niks moeten onthaken

haha maar je hebt toch ondanks dat leuke dag gehad bart ik moest 1,5 uur aan horen terug weg dat mijn neefje er 1 meer had
haha was koud maar weer leuk en bb rijker haha

Rossie69

mischien een foto?

of waren jullie verstijfd van de kou :)

mooi dat er gevangen is.


vliegvisgek

Quote from: Rossie69 on November 21, 2012, 22:13:20
mischien een foto?

of waren jullie verstijfd van de kou :)

mooi dat er gevangen is.

heb wel wat foto,s rossie

Nootjez

Volgende maandag is het weer mijn beurt  8)

Het plan is te vissen van zonsopgang tot zonsondergang.  ;D

ben

Nou Jeroen plaatsen die foto's, je hebt toch tijd zat zou ik zeggen ::rij:: ::jumpers::

vliegvisgek

ben je mag ze zien staan op mijn en neefje zijn mobiel oke en zal effe kijken of ik er wat kan plaatsen ;)

Nootjez

#40
Vandaag even gaan dobberen met de bellyboat, heb gevist van 9 tot 15 uur.
Toen hielden men voeten het echt niet meer  ;D

Heerlijke vissen gevangen vandaag. 9 stuks in totaal (en nog veel meer missers).
vooral goed gevangen met een eigen interpretatie van het 'streamertje' aan een Di3. Laatste uurtje overgeschakeld op de buzzer en er toch ook nog 2 weten te landen.

Geen enkele vis gevangen onder de 60 cm!

Hieronder de eerste van vandaag vastgelegd op foto. Misschien moet ik toch maar een groter schepnetje kopen speciaal voor DRB  :o


Gert

Lekker man! 9 stuks is mij nog nooit gelukt op 1 dag, en al helemaal niet alleen maar van die joekels.

Groet,
Gert