Welkom Rinus van Belzen

Started by Vliegvissers.nl Team, September 29, 2013, 19:56:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Rinus van Belzen welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Christof van den Berge

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Troutbuster

Hey Rinus!!

Ook hier!!
::goodjob::

Welkom

Gr

Jan
"Petri Heil"


vende064

Welkom Rinus,    Een goeie keus om ook lid te worden.


Aad V.

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

fly only

Dé rinus van belzen? wat een aanwinst voor het forum. welkom!
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rinus van Belzen

Hallo allemaal,
ik zal mij even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Rinus van Belzen en ben woonachtig in Vlissingen. Ik ben 59 jaar oud en al weer bijna 5 jaar met vervroegd pensioen.  Ik heb gewerkt als gezagvoerder bij het Nederlands Loodswezen in Vlissingen,  waarvan de laatste jaren bij de Scheepvaartdienst van Rijkswaterstaat.
Vliegvissen en ook zeker vliegbinden doe ik nu al weer ruim 25 jaar. Voorheen viste ik ook op andere wijzen.
Ik ben lid van de Zeeuwse Vliegvis Vereniging 'Lure and Emerger' en vis regelmatig in ons eigen mooie viswater de Wranghe. Met enige regelmaat vertoef ik aan de boorden van de Ourthe nabij Houffalize. De afgelopen jaren heb ik veel gevist in Belgie en Luxemburg, Duitsland, maar ook in bijvoorbeeld de Doubs en Dessoubre in Frankrijk.
Reden waarom ik mij heb aangemeld op dit forum is dat je met deze hobby altijd bezig blijft met het vergaren en delen van kennis met andere vliegvissers.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum Rinus. Prachtig water hebben jullie met de club hoor!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Groet, Arie