Welkom Marck

Started by Vliegvissers.nl Team, May 24, 2013, 13:21:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Marck welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Marck

Hallo allemaal!

Hooked on the Fly! Zoals allemaal hier op dit forum volgens mij. Ik ben Marck, 26 jaar en ik kom uit het mooie Huizen, Noord Holland. Ik vliegvis nu een jaar of 6 en heb mij dit zelf aangeleerd, waarvan in de laatste weken het meest geleerd. De afgelopen weken op de Eemhof mooie dagen mogen beleven van (30+) vissen op de kleine vijver op mijn Shimano Nexave #4 met Shimano Ultegra 34. De afgelopen week heel veel op marktplaats gezet (van spinhengel tot karpertas) en een potje vrijgemaakt voor een aantal nieuwe bestellingen.

Ik heb stiekem al wat meegelezen als gast en heb toch maar geregistreerd nu om mee te kunnen discussieren! Ik hoop veel te leren van jullie!

Groeten,

Marck

Arie de Vries

Hoi Mark
Van harte welkom op dit forum,
Zoals je al ervaren hebt, er valt hier genoeg te lezen/leren
Arie
Groet, Arie

mrproper

Gezellig weer iemand uit Noord Holland erbij  ( pfff  met al die oosterlingen  ;D )

Van harte welkom marck

Jan Damman

Welkom hier Marck  ::welkom::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Beertje

Hallo Marck,welkom hier. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit72

Quote from: Marck on May 24, 2013, 13:24:44
Ik hoop veel te leren van jullie!


Mark  ::welkom::

En we hopen ook van jou te leren  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.