Reel 2/3/4

Started by Kruijff, February 26, 2014, 19:24:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kruijff

Hoi allemaal,

Heb mezelf een nieuwe hengel aangeschaft, een Sigma #3 7ft. Ben nu opzoek naar een geschikt reeltje. Heb uiteraard eerst gekeken bij onze sponsor maar vraag me af of iemand nog een, budget vriendelijk, alternatief weet of misschien wel heeft???? En wat is verstandig? Een 2/3 of een 3/4?

Kan niet wachten om weer achter de voorn en baars aan te gaan met gepast materiaal, vis nu met een 5-je maar da's niet leuk op deze visjes :(

Groeten uit het, vandaag zeeeeer zonnige Julianadorp
Gr Ed

MarcelN

Tja moeilijke keuze, elk voordeel heb z'n nadeel.... ;)

maurice

Zou voor een 3/4 gaan.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

FSCHAMP

Ik heb recent gekozen voor een DC #3/4 van A&M en dit is een schitterend reeltje.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Kruijff

T zal idd wel een 3/4 worden...buiten AM zijn er niet veel alternatieven in die prijsklasse denk.
Gr Ed

Huib

ik zou die click nemen.... lichter gaat haast niet, slip heb je niet nodig

Kruijff

Te duur... Helaas geen budget
Gr Ed

Huib

dan een danica compo reel 4-6, licht en prima

macfly

Misschien is een Greys GLA 80 een optie? Heb er 2 en ben er super tevreden mee, ze zijn licht, betrouwbaar en behoorlijk hufter-proof  :D

Kruijff

#9
Enig idee waar deze reel te koop is in NL? Ben wel benieuwd naar deze reel en de prijs ervan.
Ik bedoel de Greys dus...
Gr Ed

macfly

Helaas geen idee?! ik koop veel op ebay en als je daar Greys GLA 80 intikt kom er een uit UK naar voren voor 24 eu. Succes!

macfly

Had niet op de verzendkosten gelet want die zijn best wel hoog...misschien verkoper even benaderen.

Kruijff

Reeltje van de sponsor gekocht en een backup van Gert :)
Gr Ed