Vangsten in 2020

Started by Gert, January 12, 2020, 21:43:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sarca2

ok, lastige condities maar toch paar mooie forellen, mooi
::new::

MartinT

Mooie verslagen weer.

Vorige week een keertje met de Bellyboat op het water geweest. Vanwege de warmte en drukte op het water van 6.30 tot 9.00 uur gevist.
Was weer de eerste keer sinds maanden vanwege hernia-achtige klachten.
Een paar Snoekbaarzen in de boot gehad.





guidogast

::agree::

Menno_siemensma


Van de week tussen 2 buien door nog even achter de windes aan geweest, met als resultaat bovenstaande mooie en verrassend sterke bronskleurige winde van cm of 40 :) Na de tweede vrij stevige bui was de vis die eerst erg mooi actief tegen de kant en in het oppervlak aasde helaas naar beneden de diepte in gegaan.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

FSCHAMP

Schitterende winde Meno  ::goodjob::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

sjoerd

Gino, mooie zeebaarzen  zijn dat en ja dan  mag  je best even vrolijk kijken op de foto, haha.

jo flyfishing

Eindelijk eens een maatse...
Daarna nog 6 guppies (30-40 of zo)
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Bert J.

Afgelopen weekend eindelijk weer eens op zeebaars gevist.

[attachment id=1 msg=182185]

[attachment id=2 msg=182185]

[attachment id=3 msg=182185]

[attachment id=4 msg=182185]
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

jo flyfishing

Ook weer mooi, Bert.
Het blijft toch een rare visserij, die zeebaars.
2 maal op een zelfde stek gevist met een week tussen,2 maal op een paar uur tijd 7 stuks gevangen.
3 de keer daar, een paar dagen na de 2-sessie : stek leek dood...
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

guidogast

Juli/augustus weinig moois op de rivier gevangen, was taai steeds. Vorige week kreeg ik een clouser van m'n maat en ik vang direct meerdere snoekbaarzen s'avonds in het donker! Zelf clousers gaan binden natuurlijk, rare, ielige dingen maar ze zijn maandag duidelijk goedgekeurd! Eerste worp s'morgens vroeg, eerste strip, bam! Roofblei van 54cm, vocht keihard, genieten! S'avonds eerst twee kleine snoekbaarsjes erop, 17-18cm, later in het donker op een andere plek nam hun oma van 70 (cm) m'n clouser te grazen! Ook een harde vechter, fantastisch. Weer wat geleerd... ik zorg voortaan altijd dat ik clousers bij me heb!
::agree::

Menno_siemensma

Mooie vangsten!

Ik heb helaas niet zoveel tijd maar straks weekje Zeeland dus wellicht nog wat kans op zeebaars dan. Voor nu zijn de vangsten op Lauwersmeer zijn dit jaar ook niet denderend geweest moet ik zeggen.
Een mooie winde en een brasem was het enige wat er uit kwam.

De viszondag van de vereniging werd ook al niet veel gevangen.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

guidogast

Dat is een hele mooie vis, jammer dat het taai was.
::agree::

PdH

Vandaag mijn eerste Roofblei gevangen. Op de Merwede bij Sleeuwijk.
Daarna nog een paar, maar dat waren meer bleitjes. De grote exemplaren alleen zien
jagen in de verte. Buiten werpafstand. Geen baars gezien, die had ik daar toch wel verwacht??
grtn, Peter.