Jongens help me even!!!!!

Started by ben, March 31, 2012, 21:37:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Jongelui!?!?Ik wil graag morgen een visje vangen welke forellen-vijver is nu de moeite echt wel waard ??????

willyzuid

probeer wild in reutum eens.
vorig jaar goede ervaring daar gehad,mooie sterke vis.
ook leuk als je op meerval of steur wilt vissen.
de wipers schijnen verkocht te zijn.

ben

Hoi Willy, Wild Reutum ken ik al maar toch bedankt!!!

Rossie69

Ben Eemhof

kleine vijver.

nimfjes en kleine streamertjes maatje 10 12.
wit was de klapper voor Hendrie.

of de smallert woldstek.




ben

Hoi Henk (Rossie), Eemhof heel mooi (ook grote vijver erg mooi trouwens) Woldstek is erg wisselend ken ik dus ook, Smallert erg grappig, je hebt hier wel een betonnen aquarium gevoel!!!!

Rossie69


ben

Baggelhuizen, daar ligt wel een beetje m'n hart maar daar heb ik deze maand al 4 X gevist, en niet geblankt,  misschien wordt het Baggelhuizen morgen maar misschien krijg ik nog wat mooie TIPS!!!!!??

Arno

marshoek Ben lekker dichtbij ook
kleine witte streamertjes op ca 1 meter diep erdoor
van de week 7 op een ochtend van 9.00 tot 11.30

Gr Arno

vliegvisgek

eemhof ben vandaag geweest ving er 20 binnen 30min in kleiene vijver daarna naar de grote gegaan resultaat 7 stuks mooie bruine erbij maar wel 10 gelost zulke harde velle aanbeten alles op oranje streamertje mt 10 daarna nog half uurtje op kleine vijver 4 gevangen en veel gemist keiharde aanbeten 

ben

Arno, Marshoek is natuurlijk een echte thuiswedstrijd en ik wacht daar op de Snoekbaars, maar ik wil er morgen echt een UITJE van maken, de ronde bleek en OVM vind ik net een beetje te ver, maar misschien weet iemand een Vijver waar je morgen echt goed kan vangen!!!!????!!!

ben

Jeroen, Eemhof klinkt heel goed natuurlijk, gefeliciteerd met je mooie vangst, en waar ga je morgen naar toe!!!!

Koen


Arno

Ben de Kool dan is wel een stukkie tuffen maar vind ik echt de moeite waard
en aardige gastheer met lekkere ballen gehakt.
vangst garantie geef ik niet het is namelijk vissen en niet vangen.
maar echt een mooie vijver waar je kan blanken maar waar je ook onvergetelijke dagen kunt hebben.
Ik zou wel een waadpak aandoen maar dat hoeft natuurlijk niet.

Gr Arno

ben

He Arno, De Kool ken ik ook, zelf daar 2 weken geleden aan de wedstrijd aldaar meegedaan, erg mooi water, mijn vismaatje vist helaas nog niet met vliegenlat, dus de kool is voor morgen niet de beste optie!!!!, Heb je de boot alweer klaar voor het seizoen????











ben

En Koen waar ga jij morgen naar Toe?????

Arno

staat al weer gereed op de trailer klaar voor de komende sneekweek??
is de laatste jaren de enige wedstrijd die we zeilen.
mijn maat werkte altijd op zaterdag maar heeft een nieuwe baan waar hij om de zaterdag moet werken
dus misschien komen dit jaar wat vaker op de belter om een wedstrijdje mee te pikken.

Gr Arno

ben

Dat lijkt me SUPER verstandig Arno, en wanneer er geen wind is neem je gewoon je vliegenlat mee, daar zijn  hele mooie watertjes!!!!

siempie

en welke vijver gaat het nu worden?

ben

Waarschijnlijk Berlage in Valthermond, omdat mijn maatje daar nog niet is geweest, maar ik had eigenlijk op de Gouden Tip gehoopt!!!!! En als die nog komt kunnen we de plannen nog veranderen!!!!

Rossie69

valther is ook mooi vissen.

man waarom zo,n eind tuffen mooie vijvers dicht bij berenkuil dan ?

vliegvisgek

zondag geloten henk (kerkelijk) plaatsje he en vang garantie heb je nooit ben de ene dag is de ander niet ino en ik gaan naar emst vanmiddag 2of3 uurtjes ;D

vliegvisserdorian

Quote from: willyzuid on March 31, 2012, 21:49:08
probeer wild in reutum eens.
vorig jaar goede ervaring daar gehad,mooie sterke vis.
ook leuk als je op meerval of steur wilt vissen.
de wipers schijnen verkocht te zijn.

wipers verkocht? jammer, ik ga er volgende week heen... Ik had ze een mail gestuurd of ze er nog waren omdat ik gehoord had dat ze misschien weg zouden gaan maar daar heb ik tot voorlopig nog geen reactie op gehad...

A{b}r{a}xa{s}


vliegvisgek

ik en pino zijn wel naar emst geweest resultaat 37 stuk ik 22 pino 15 stuks moet zeggen dat het druk was en veel mensen op vijver 3 zaten

vliegvisserdorian

Ik twijfel voor volgende week tussen eemhof of wild, wie kan mij helpen met kiezen? ik ben nog beginnend put/vlieg visser