Privéberichten : inhoud wel of niet in notificatie ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, May 15, 2011, 05:00:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

inhoud privebericht in de notificatie ??

JA, want....
8 (66.7%)
Nee, want....
2 (16.7%)
geen mening / ik heb de notificatie(s) uitstaan en/of kijk er nooit naar
2 (16.7%)

Total Members Voted: 12

A{b}r{a}xa{s}

Het forum bevat een optie waarmee je in je profiel kunt aangeven of je via de e-mail op de hoogte gebracht wilt worden wanneer je een nieuw privebericht hebt ontvangen.
Als je gebruik maakt van die optie krijg je bij elk privebericht dat je ontvangt een e-mailnotificatie.
Standaard staat daarin ook de tekst van het privebericht opgenomen.
Het gebeurd echter regelmatig dat mensen de tekst bovenaan in de notificatie niet goed lezen en vervolgens via de e-mail reageren op de notificatie.
Omdat de notificaties door het forumsysteem verstuurd worden komen die teruggestuurde e-mails dan bij mij binnen.
Ik stuur die niet langer door, ze worden bij mij automatisch gewist.
Maar belangrijker, de oorspronkelijke zender van het privebericht krijgt dus nooit een reactie binnen.
Nu is het voorstel gekomen om de notificatie zo te maken dat er alleen via e-mail melding gemaakt wordt van een ontvangen privebericht, maar dat de inhoud niet meer in de notificatie opgenomen wordt.
Beide situaties hebben waarschijnlijk voor (en nadelen :) ), vandaar deze poll......

A{b}r{a}xa{s}

Ik heb zelf voor JA gekozen omdat ik op die manier ook als ik niet op het forum ingelogd ben toch weet wat er aan priveberichten binnenkomt.
(Soms is een berichtje dringender dan anders en is het voor mij wel handig om geïnformeerd te blijven)

Herman

lijkt me een strak plan! Hoewel de huidige instelling ook wel handig is (je hoeft niet in te loggen om te weten wat er gepb-t is).
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

want ik heb de neiging om nog wel is snel te reageren,en damn weer met mailtje.
lijkt me een strak plan,gewoon dat achter wege te laten het antwoord of vraag.



A{b}r{a}xa{s}

dus jullie bedoelden eigenlijk dat je NEE had moeten stemmen ??

Rossie69

 :P  :-[

kijk ook al de vraagstelling snappen we niet.
ach is ook zo vroeg nog ja.

weerwolf

ik vindt het wel handig dat ik op mijn mobiel al kan zien wat de inhoud van het bericht is.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Ja (dus ja...) omdat ik dan ook zonder helemaal in te loggen het bericht kan lezen... vooral handig als ik elders (buitenland) aan de slag ben en geen PC bij de hand heb...


Sieger

christianvt

Lastig geval! Aan de ene kant is het wel makkelijk als je snel kan zien waar het bericht over gaat. aan de andere kant kan het verwarrend zijn voor nieuwe forummers.. Ze kunnen dan mischien gaan reageren op de notificatie....

Inderk

Ik heb voor de registratie een Hotmail account aan moeten maken.
Omdat Gmail niet geaccepteerd word voor het e-mail adres.

Op mijn hotmail adres kijk ik zeer weinig.
Dus tsja, wat moet ik hier mee aan.
Meestal zie ik wel of ik een bericht heb via dit forum.
Stuurt men mij rechtstreeks een mail naar mijn hotmail account dan wordt hij soms héél laat beantwoord.

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Wat is het verschil tussen je mailbox checken op webmail, hotmail, gmail, weetikveelmail of je berichten hier op het forum (dus ff inloggen...)? Dit topic is al zo vaak langs gekomen en er is al zo vaak gewaarschuwd dat er niets meer doorgestuurd wordt. Als Bas er last van heeft moet ie het nu echt gaan afschaffen!
Hoe meer opties tot communicatie er zijn, hoe slechter er gecommuniceerd wordt...

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

ow dacht dat een tussen persoon wel handig was.

Bram alles goed jonge  ;D

hendri

ik vind wel handig om in je mail al te zien wat er in de pb staat.

A{b}r{a}xa{s}

de inhoud van het privebericht blijft voorlopig gewoon in de notificatie staan

<<locked>>