Avatars weer verdwenen...

Started by A{b}r{a}xa{s}, April 14, 2012, 12:15:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Na een storing/probleem vanmorgen met het installeren van een MOD zijn er weer avatars pleite  >:(
Vorige keer was me al opgevallen dat die op de een of andere manier niet goed opgeslagen worden door de forumsoftware...of tenminste niet op een manier waar ik ze kan terugvinden.
Mensen die hun avatar via het forum hebben ge-upload zijn dus waarschijnlijk hun avatar weer kwijt...sjorrieeee
Wat een alternatief kan zijn is dat een avatar naar mij opgestuurd wordt, dan zet ik het op een aparte plaats op de server en geef ik daarna de link door waar de avatar staat.
Bij vergelijkbare storingen zou het avatar dan niet verloren moeten gaan (*duim duim*).

A{b}r{a}xa{s}

avatars die op een 'externe site' staan zijn als het goed is wel allemaal nog aanwezig

Inderk

kijken of die van mij het nog doet..........
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Gepruts weer, dan maar avatarloos door het leven :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69


Rossie69


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Arno

de mijn is er nog.
Maar die van BertJ die  kan je wel weg halen Bas.

Gr Arno

Herman

Zie die van jou niet meer Arno.... Zou Bas de verkeerde weggehaald hebben????

Ik was toch net aan een nieuwe toe.... zal zo es kijken of t me lukt...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Sieger

Wat een toestand...  ::) Staat er al weer.... valt me wel op dat ik een foto in willekeurige vorm (rechthoek) kan uploaden... de vorm wordt gewoon overgenomen.... Maar als ik een link naar mijn site maak, propt "hij" het in een vierkant, met alle vervormingen... Tsja...


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

@Herman : ik heb niets weggehaald hoor...'k zou niet durven :)

@Sieger : vandaar dat ik al als alternatief heb dat ze de avatar met de mail opsturen, dan zet ik heb op de webserver maar buiten het forum, dan zou het wel goed moeten blijven gaan

Sieger

Maar die van jou is ook vervormd...  ::) Heb het zelf al opgelost door de afbeelding wat aan te passen... ;)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

dat vervormen is idd irritant ja...zet alles naar 80x80pixels volgens mij

HappyFisherman

Was dat enge ding van Bas maar eens verwijderd...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

ghehhee...probleem van het vervormen (bij link vanaf andere site) is opgelost :)

A{b}r{a}xa{s}


Sieger



Sieger

HappyFisherman

Nu alleen dat onderschrift nog HAHA!

Dat er uberhaubt nog iemand naar me luisterd  ::proost::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco

is er nog voorkeur wat betreft mijn Avatar?  :P


Rossie69

ja die van facebook :)

met  8)


Rossie69


Porky

Quote from: HappyFisherman on April 14, 2012, 21:45:19
Nu alleen dat onderschrift nog HAHA!
@HappyFisherman : In uw profiel kunt u opgeven om 'user signatures' niet te tonen. Dat scheelt ook scrollen op de pagina's.
@A{b}r{a}xas : Ik zal je volgende week het plaatje sturen.