profiel velden

Started by A{b}r{a}xa{s}, January 02, 2011, 09:03:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Zijn er nog handige/leuke/interessante dingen die jullie 'missen' in/bij wat mensen in hun profiel kunnen invullen ?
De mogelijkheid bestaat namelijk om daar extra velden aan toe te voegen (al dan niet direct zichtbaar bij het registreren, en als het goed is ook instelbaar of ze verplicht of vrijwillig zijn)

Kan me bv. voorstellen iets van : club/vereniging - lid VNV - aantal jaren ervaring - favoriete vis - favoriet water - etc....

jelle

#1
Ja een ledenkaart, zodat je kunt zien waar iemand woont
werkt met google maps
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

A{b}r{a}xa{s}

die heb ik bekeken Jelle, is een aparte MOD die geïnstalleerd moet worden.
op zich geen probleem, maar is nog in beta fase (lees : bevat dus fouten) en ik wil op dit moment even niet te veel risico nemen met het installeren van nieuwe uitbreidingen.
ik zal er vandaag nog even naar kijken, en hou hem in ieder geval in het achterhoofd (heb me aangemeld voor automatische notificatie als tie ge-update wordt)

weerwolf

Ik vindt het wel makkelijk om woonplaats te zien, dan weet je vaak in welke regio de mensen vissen. was op het oude forum ook.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

maurice

maar dan moeten ze het wel invullen.

gebeurde vaker niet dan wel.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

kan het niet zo,dat je eerst alles mag invullen en dan pas het forum op ??
zeg maar het veld met het *

maurice

zou wel het mooiste zijn Henk
::bbq:: ::proost:: ::proost::

jelle

niet iedereen wil alles vertellen

op een ander forum waar ik lid van ben zijn 1600 leden waarvan 300 op de ledenkaart staan,
dat zijn dan ook de meer actieve leden.
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens