wachtwoord

Started by goswit, April 08, 2015, 16:21:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

goswit

Mijn wachtwoord moet ik steeds overnieuw invoeren ,terwijl ik nooit uitlog.  Tevens krijg ik de melding fout wachtwoord , en er zijn meerdere personen 2/3/5 personen met het zelfde wachtwoord en moet ik op een ander scherm inloggen .

Hoe kan dit en wat kan of moet ik veranderen.

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Rossie69

hahaha je bent gehackt Gosmans

goswit

Zou kunnen Henk het is tenslotte Woensdag ge-hackt-dag. Maar ik diverse virus zoekers er op gezet niets kunnen vinden  .Het is begonnen met een programma van een bank die juist hackers opspoort, ik kon toen 2 favorite site`s niet meer opstartenen mijn wachtwoorden waren ook allemaal weg, heb het verwijderd. heb toen windows ge update .Hb inmiddels wat aangepast en loopt weer redelijk behalve VV.
Wat zijn PC toch fijne aparaten. ::meppen:: ::argh:: ::grrr::
maar wel makkelijk.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

MarcelN

Snoep/surf verstandig, eet/neem een Apple 8)
Een programma van een bank.... ::) uw rekening is geblokkeerd, log hier in om het op te lossen.

goswit

Was een prog van IBM , op  de beveiligde site van ING .  Wat ik niet ken zet ik er niet op. Weet zo de naam niet kan het op zoeken.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

bij

volgens mij zit er ergens in de zoekmachine een optie om standaard wachtwoorden op te slaan. Waar dit precies zit weet ik ff niet.

Sieger

Quote from: goswit on April 08, 2015, 23:32:52
Was een prog van IBM , op  de beveiligde site van ING .  Wat ik niet ken zet ik er niet op. Weet zo de naam niet kan het op zoeken.

Gebruik ik ook al (ik dacht) een jaar. Geen enkel probleem, bijeen enkel forum....

Daar kan het volgens mij niet aan liggen. Ben ook gewoon direct ingelogd als ik naar het forum ga. Wel het beruchte vinkje gezet (meldt mij elke keer.... etc.)


Sieger

Plantje

Gos, welke web browser gebruik je? Welk besturingssysteem heb je? Heb je iets aan virus scanner draaien? Kun je iets beter beschrijven wat voor melding je krijgt?

Op het moment heb ik het donders druk op het werk, maar ik ga even kijken of er een mogelijkheid is dat ik met je mee kan kijken. Dat zegt zoveel meer dan zo wat woorden op het forum. Gaat wel goed komen!

Quote from: MarcelN on April 08, 2015, 23:07:55
Snoep/surf verstandig, eet/neem een Apple 8)
Een programma van een bank.... ::) uw rekening is geblokkeerd, log hier in om het op te lossen.
Ja ja...iemand ondervindt wat problemen en moet dan maar direct een veel te duur systeem aanschaffen? En het maakt niet uit dat dat een systeem is waarbij maximaal een fractie van de totale mogelijkheden gebruikt zal worden?

A{b}r{a}xa{s}

Rudi, ik laat deze vraag graag aan jou over, jij hebt er meer verstand van :)

MarcelN

Quote from: Plantje on April 10, 2015, 07:25:39

Ja ja...iemand ondervindt wat problemen en moet dan maar direct een veel te duur systeem aanschaffen? En het maakt niet uit dat dat een systeem is waarbij maximaal een fractie van de totale mogelijkheden gebruikt zal worden?
Ja ja ik weet dat als iedereen ermee werkt jij niets meer te doen hebt, jullie leven van de virussen toch? ;)

Plantje

Nee Marcel, ik leef van werk dat ik voor grote bedrijven doe. Mensen die problemen hebben met hun pc help ik af en toe wel, maar dat is hobby matig en ik verdien er niets aan.
Virussen hou ik niet van. Mensen veroorzaken het vaak zelf en eigenlijk is de enige remedie om de boel opnieuw te installeren.

Als iedereen met Apple werkt heb ik sowieso ook nog genoeg te doen in de zin van mensen uitleggen hoe hun computer werkt. Een Apple is echt niet zo intuïtief hoor...

Plantje

Gos, is er nog een probleem?

goswit

Problemen genoeg Rudi, maar die bedoel je niet ,hhha .
   
Probleem met pc was volgens mij de software van de telefoon. Samsung kies ,waardeloos programma.  Update pc en update tel.. toen problemen ,nu einde telefoon   na 2 jaar en 2 weken dus geen garantie ,kosten om te maken ca 120,  00 euro.

De meeste problemen heb ik nu opgelost ben alleen geen expert in deze dingen dus duurt het eventjes.

Heeft iemand ervaring met Nokia 630 duo ,ben van plan om deze te kopen.
Dank voor je reaktie.

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Plantje

Hmmm.. ok. Balen van je telefoon.

Van Windows Phone en de Lumia's heb ik wel wat verstand. Waarom wil je een duo sim toestel?

Kijk ook even naar wat je belangrijk vindt. Als jij bijvoorbeeld de Visplanner app wil hebben kun je het vergeten. Want Sportvisserij Nederland maakt geen app voor "Windows Mobile"...dat we al bijna 5 jaar draaien op "Windows Phone" zal ze daar wel ontgaan zijn. Verder is Windows Phone een super OS en het werkt allemaal behoorlijk soepel. Integratie met Windows 8 en Windows 10 is ook erg goed te noemen!
Waar gebruik je je telefoon vooral voor?

goswit

Heb nu vaak twee tel. bij mij een prive en èèn zakelijk, dus als ik nu kan kiezen neem ik duo want als ik geen zin heb in zakelijk gesprek ,of iemand die mij wil spreken   (  door het probleempje wat ik heb  8) )  als ik bv aan het vissen ben hoef ik niet te antwoorden. Prive wil ik dit wel. Heb goede dingen gehoord van Nokia. Camera is goed Gps zit er op en voor mij veel mogelijk heden , en prijs is redelijk. Kosten voor duo is te verwaarlozen.

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff