Omgeving zwartsluis

Started by HappyFisherman, April 14, 2011, 15:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vanmorgen met de monitoringsploeg Salland weer op pad geweest om 3 stukken water af te vissen. Dit keer was een watertje in de buurt van Zwartsluis aan de beurt. Er kwam best veel vis naar boven, waaronder een paar hele mooie zeelten, snoek (grootste 90cm) en een hele bak voorns (blank-, ruis- en bitter-)! In die buurt heb je kilometers prachtig "polderwater" waar je met wat warmer weer volgens mij geweldig op de ruisers kunt vissen.
Zodra m'n #2tje binnen is ga ik het daar iig wel proberen :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

geen foto's gemaakt van dat fraaie water ?

(weer wat oefening..lol....bleef iedereen nu wel droog ?;) )

A{b}r{a}xa{s}

lijkt een mooi water dat tussen Zwartsluis en Genemuiden doorloopt...bedoelde je dat water ?

HappyFisherman

Eigenlijk ist allemaal water daar. Het stuk dat wij hebben afgevist ligt tussen Zwartsluis en Rouveen. Het ligt direct aan de weg, dus makkelijk te bereiken en is een meter of 10 breed. Als ik er gevist heb zal ik wel foto's maken...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arno

Bas ik denk dat jij het zwartewater bedoeld maar dat vis je echt niet af, volgens mij is het daar veel te groot voor
maar iets verder dan Genemuiden gaat krijg je het zwartemeerr dat is wel mooi vissen op ruisvoorns hele grote stukken
zijn maximaal een 80 cm tot 110 cm diep en bijna helemaal zandbodem.
ging ik vroeger met mijn vader heel om met een bootje tegen een biezenpol dikke ruisers te vangen.
maar je kunt er ook kilometers waden mooi gebied daar misschien van het zomer eens weer naartoe varen?

Gr Arno

Rossie69

 ;D

weet ik nog wel een paar stekkies wat zekers de moeite is om is je droge vlieg te leggen

Bram jonge wordt tijd dat je,een digi gaat aanschafen.


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

maakt me niet uit al moet je hem klauwen ;)

jij gaat zo vaak op avontuur(net ko de boswachter) :)

dus we willen dan ook wel es een foto zien.



HappyFisherman

Oh, camera... Ik snapte ff niet wat je met digi bedoelde. Heb er wel 1, maar da's gewoon niet zo handig. Volgende week donderdag gaan we bij Kampen in de buurt een stuk afvissen. De "ouwe rotten int vak" denken dat we daar nog wel wat verassingen boven water kunnen halen en zal ik wel wat foto's maken.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

ja mooi man.
kan maar zo hoor,meeval ofzo iets ;)

roofblietje

ja oke camera is ook oke ;)


HappyFisherman

Meerval zal wel kunnen. Maar met elektro vissen we de oevers af en de roofblei zit toch meer op het snel stromende water. Die zeelten van gister waren al echt supermooi!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Arno on April 14, 2011, 18:10:40
Bas ik denk dat jij het zwartewater bedoeld maar dat vis je echt niet af, volgens mij is het daar veel te groot voor
maar iets verder dan Genemuiden gaat krijg je het zwartemeerr dat is wel mooi vissen op ruisvoorns hele grote stukken
zijn maximaal een 80 cm tot 110 cm diep en bijna helemaal zandbodem.
ging ik vroeger met mijn vader heel om met een bootje tegen een biezenpol dikke ruisers te vangen.
maar je kunt er ook kilometers waden mooi gebied daar misschien van het zomer eens weer naartoe varen?

Gr Arno

denk inderdaad dat het die was waar ik een plaatje van zag...erg brede sloot leek me dat al ;)

hendri

ja bas het zwartewater is een beste brede sloot haha. kheb vroeger in genemuiden gewoont en vele uurtjes vissen op het zwarte water achter de rug. toen die tijd voornamelijk roofvis met de boot en later karper.
water is er vaak troebel, maar zoals arno al zij het zwartemeer is wel erg gaaf. daar zwommen we vroeger veel als je de vaargeul over was kon voor de rest bijna overal wel staan. en ja ik denk ook dat je daar mooi op de ruisers kunt jagen tegen de "buuzepollen" aan.