Welkom Henno

Started by Vliegvissers.nl Team, December 11, 2013, 14:20:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Henno welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Henno

Zoals jullie waarschijnlijk wel vermoeden is mijn naam Henno. Sinds kort woon ik in Nederhorst den Berg (ik kom oorspronkelijk uit Flevoland en heb tijdens mijn studie 4 jaar op Terschelling gewoond). Ik ben werkzaam in de offshore constructie, hierdoor ben ik afwisselend een aantal weken van huis en dan weer een aantal weken thuis (enerzijds dus veel weg, maar anderzijds ook veel vrije tijd).
Van kinds af aan heb ik altijd veel gevist (op bijna alles dat zwemt) en vanaf een jaartje of 13/14 ook veel vliegvissen. Echter is het vissen tijdens mijn studie op een laag pitje komen te staan. Maar sinds ik eerder dit jaar ben afgestudeerd heb het (vlieg)vissen weer opgepakt en ben ook voor het eerst begonnen met het binden van mijn eigen vliegen.

HappyFisherman

Veel plezier hier! Succes met het doorspitten van het forum :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

merijn1982

Tight lines!!

Arie de Vries

Groet, Arie

Gerrit72



Henno  ::welkom::


Veel plezier op dit forum.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Ron


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Welkom en veel plezier hier...

En euh.... je valt met de neus in de boter... Op 18 januari is er de jaarlijkse binddag in Apeldoorn... Kun je gelijk mooi aanschuiven..  ;)


Re: officieel aankondiging binddag 2014


Sieger

Henno

Sieger,
Ik had het gezien en het lijkt me ook leuk en leerzaam. Maar waarschijnlijk dobber ik dan ergens rond op Golf van Mexico (niet om te vissen ;))

Sieger

Jammer, maar heb geloof ik geen medelijden...  8) (wel stiekum een hengel mee toch  ::) )


Sieger

Henno

Ach het is daar beter weer dan hier 8) in elk geval wat warmer 8)
Maar ik moet wel 12 uur/dag & 7 dagen/week werken ;)

Gerrit72



Geen enkel momentje vrij?  :(
Dat is zwaar balen op zo'n megastek.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Henno

tja, de andere 12 uur op de dag heb ik vrij ;) maar het werk aan boord gaat gewoon door...
Maargoed als ik straks weer terug ben ben ik weer ruim een maand vrij

Gerrit72



Ik zou toch mooi een stevige vliegvisvishengel meenemen.
(slapen kan wel weer als je thuis bent ;))
Vanaf boord is vast wel een mooie baracuda te vangen  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.