Welkom de_visser

Started by Vliegvissers.nl Team, April 06, 2013, 21:35:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo de_visser welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


de_visser

Ik zal me dus even voorstellen.

Ik ben Marco, 37 jaar oud en woon in de Hoeksche Waard. Ik ben redelijk fanatiek watersporter en vissen is daar een onderdeel van. Ik zit veel op het water. Mijn vrouw en ik hebben een canadese kano. Ik heb deze wat aangepast aan mijn wensen zodat er nu ook goed mee te zeilen is, maar ook voor het vissen wordt de kano gebruikt.

Voor wat meer comfort hebben wij nog een bootje op de Binnenmaas liggen. Deze wordt gebruikt voor de ontspanning maar ook voor het roofvissen en af en toe wat op karper vissen.

Tenslotte kan ik de kajuitboot van mijn ouders gebruiken om te vissen op het Spui, Haringvliet en verder.

Langs de waterkant vis ik statisch op karper met een statische opstelling, roofvis met de jerkbait of spinhengel maar ik heb ook nog een matchhengel met centerpin reel. En sinds vandaag dan een vliegvishengel. Redelijk breed georiƫnteerd dus.

Sieger

Welkom Marco en veel plezier hier.... Je woont wel in een heerlijk water gebied trouwens... Jaloers...... ;)


Sieger

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Beertje

Welkom Marco,zo te horen ben jij een "happy fisherman" :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Bekeerling


Erwin

Hallo marco welkom hier op het forum. Over alles wat je nog wilt weten is al eens geschreven. Zoek maar eens rustig het forum door en je zult een hoop te weten komen. Veel leesplezier.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Ron


de_visser

Bedankt allemaal. Ik was al een paar weekjes aan het lezen hier op het forum. Ik wilde vorige jaar in Frankrijk al een vlieghengeltje kopen maar dat is er niet van gekomen. Ben dus niet helemaal spontaan begonnen. En met de weersvooruitzichten zal ik de komende weken wel erg veel gaan vissen denk ik.

peterf

Welkom Marco.
Kom ook eens naar de bindavonden van hengelsportvereniging Binnenmaas.
Peterf

Arie de Vries

Hoi Marco
Van harte welkom hier
Groet, Arie

Gerrit72




Marco,van harte welkom! Je hebt het goed voor elkaar mbt het watergebeuren.

Veel plezier op dit forum!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

de_visser

Quote from: peterf on April 07, 2013, 11:55:31
Welkom Marco.
Kom ook eens naar de bindavonden van hengelsportvereniging Binnenmaas.
Peterf
Dat ga ik zeker doen. Ik zag nog geen nieuwe agenda op de site staan. Weet jij wanneer het weer gaat starten?

Vandaag 4 uur aan de waterkant gestaan. Ik moet nog heel veel oefenen maar dat geeft niet ik heb geen haast.

ben


hedzer

WELKOM MARCO  ::goodjob::

de_visser

Wederom bedankt. Ben lekker aan het oefenen met werpen en volgende week de eerste keer naar cursus. Zaterdag gooi ik het bootje in het water, met de mooie voorspellingen voor zondag en maandag weet ik wel waar ik dan te vinden ben  8)