Welkom R.S.N Flyfisher

Started by Vliegvissers.nl Team, May 23, 2012, 22:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo R.S.N Flyfisher welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


siempie


Gerrit72


Welkom R.S.N Flyfisher!,  ;D Dat even voorstellen is echt een aanrader ;) Veel plezier hier!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

R.S.N Flyfisher

Hey mede vliegvisfanaten!

Hierbij zal ik me eens voorstellen ;)

M'n naam is Jan, kom uit het (leuke) stadje Rijssen in Twente.
Ik vis denk ik al wel 20 jaar, zoals zovelen ben ik begonnen als witvisser met de vaste stok..
Heb een paar jaar veel met de winkelpikker gevist en vele jaren op karper gevist met al de toeters en bellen.
Leuke exemplaren gevangen, maar ben zo'n beetje de laatste 7 jaar bezig met forel/vliegvissen.
Begon allemaal bij de Tipbosch in Hellendoorn, viste uiteraard eerst met een spinhengel op forel samen met m'n vader.
Toen die tijd viste er veel vliegvissers bij de Tipbosch, sprak nu en dan de jongens aan en vond het allemaal bere interessant.
Dat leek me wel wat om te gaan doen, kocht een beginnerssetje van D.A.M. bij een dierenspeciaalzaak bij ons in de stad..
M'n pa en ik gingen echt elke week naar de Tipbosch en nam elke keer de vlieghengel mee, na wat tips en vele frustraties pakte ik toch weer het spinhengeltje erbij.. Kreeg de slag niet voor elkaar, werd helemaal flauw van het in elkaar slaan van de lijn..
Dacht zo leer ik het nooit, dan maar zonder vlieg/haak oefenen in een weiland voor m'n huis.
Na een aantal weken oefenen had ik het eindelijk door, had de smaak te pakken en kocht gelijk een nieuw/betere vlieghengel.
En had al snel m'n eerste forel op de vlieg! Ging me steeds beter af!
Na een paar jaar fanatiek te hebben gevist met de vlieg, werd het de laatste paar rustig qua vliegvissen..
M'n vader kwam uit het zicht (familieomstandigheden) en daardoor kwam ik niet zo vaak meer op de forelvijver.
Maar leerde sinds kort een nieuwe vismaat kennen en ben weer helemaal fanatiek gaan vliegvissen!
Gelijk maar eens een verfijnde vlieghengel gekocht bij van Benthem in Oldenzaal.
Sinds een aantal weken, veel naar forelvijvers geweest, waaronder de Tipbosch, Broekbeke, en vorige week naar de Wild! heen geweest.
Die laatste is me zo goed bevallen, dat ik er morgen weer naar toe ga!
Ook een paar keer naar Ypelo geweest, kijken of de witvis nog wilde bijten.. maar dat gaat me nog niet goed af...

Hoop hier veel informatie/tips te verkrijgen, over het mooie vliegvissen.

De groetn uut Twente!

A{b}r{a}xa{s}

welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

forel


Mr. Tinus

Welkom .... Uitgebreid voorgesteld :-) superrr

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

R.S.N Flyfisher


maurice

welkom tukker.

toch geen Ajax fan??

::bbq:: ::proost:: ::proost::

R.S.N Flyfisher

Thx man, neh geen ajakkes fan  ;)
Twente!!  ;D

mrproper

Jan ook welkom vanuit Noord Holland op het forum

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

gbrinks

hey jan m8

ie bunt goed bezug.
binnenkort eem goed angeln (als mn hengel weer klaar is ::))

toch issie stiekum voor ajax een beetje 

R.S.N Flyfisher

Zegels m8! Morgenaaf mooi noar Ypelo!

Hahaha! Vie bint nit allemoal super joodn!  ;D

siempie