Welkom R.S.N Flyfisher

Started by Vliegvissers.nl Team, May 23, 2012, 22:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo R.S.N Flyfisher welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


siempie


Gerrit72


Welkom R.S.N Flyfisher!,  ;D Dat even voorstellen is echt een aanrader ;) Veel plezier hier!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

R.S.N Flyfisher

Hey mede vliegvisfanaten!

Hierbij zal ik me eens voorstellen ;)

M'n naam is Jan, kom uit het (leuke) stadje Rijssen in Twente.
Ik vis denk ik al wel 20 jaar, zoals zovelen ben ik begonnen als witvisser met de vaste stok..
Heb een paar jaar veel met de winkelpikker gevist en vele jaren op karper gevist met al de toeters en bellen.
Leuke exemplaren gevangen, maar ben zo'n beetje de laatste 7 jaar bezig met forel/vliegvissen.
Begon allemaal bij de Tipbosch in Hellendoorn, viste uiteraard eerst met een spinhengel op forel samen met m'n vader.
Toen die tijd viste er veel vliegvissers bij de Tipbosch, sprak nu en dan de jongens aan en vond het allemaal bere interessant.
Dat leek me wel wat om te gaan doen, kocht een beginnerssetje van D.A.M. bij een dierenspeciaalzaak bij ons in de stad..
M'n pa en ik gingen echt elke week naar de Tipbosch en nam elke keer de vlieghengel mee, na wat tips en vele frustraties pakte ik toch weer het spinhengeltje erbij.. Kreeg de slag niet voor elkaar, werd helemaal flauw van het in elkaar slaan van de lijn..
Dacht zo leer ik het nooit, dan maar zonder vlieg/haak oefenen in een weiland voor m'n huis.