de heihorst

Started by aalbrecht, October 18, 2015, 13:20:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aalbrecht

is overgenomen door div mensen uit het vliegvis . we gaan als vereniging tiel de 8 -11 er een dagje vissen op uitnodiging van deze mensen u hoort er meer over
vliegvissen is een passie

maurice

Succes en we horen het graag
::bbq:: ::proost:: ::proost::

gijsie20

Hoor het ook graag! Ben er vorig jaar een paar keer geweest. Zonde als dit helemaal verdwijnt.

Hidde

Had ook zoiets vernomen, hoor graag het hoe en wat , mooiste forellenvijver van nl met mooie vis
Hopelijk doen ze het beheer op dezelfde manier als vorige eigenaar wbt begroeiing en visbestand.

Is er een site online van het nieuwe beheer?/bedrijf? Zou graag weten of er al gevist kan worden en op wAt voor tijden en tegen wat voor prijzen.
Reed hier graag voor aan uit rotterdam.

Twan

Quote from: Hidde on October 25, 2015, 09:54:58
mooiste forellenvijver van nl met mooie vis

Vond ik ook Hidde!!

Ik heb ook gehoord dat er karpervijvers van gemaakt gaan worden.

Ik hoop, dat wij als vliegvissers, hier weer mogen vissen.

Ik wacht rustig af totdat er concretere berichten naar buiten komen.

Hidde


aalbrecht

#6
ze hebben het tot het einde van het jaar de vijvers gepacht
Even een E-mail adres weggehaald. Het is niet de bedoeling persoonlijke E-mail adressen hier op het forum te plaatsen info bij deze man graag
vliegvissen is een passie

p.forel

En weer een andere pachter  morgen eens vissen daar 

Hidde

Zit er nog forel op dan?
Ben er afgelopen maanden nog 2 x geweest maar hoorde vd pachters na de oprichter dat er een steur en meerval visserij kwam nu.

Twan

Quote from: Hidde on March 05, 2016, 20:11:22
Zit er nog forel op dan?
Ben er afgelopen maanden nog 2 x geweest maar hoorde vd pachters na de oprichter dat er een steur en meerval visserij kwam nu.

Ben ik ook benieuwd naar. Kan er nu gevist worden dan?

p.forel

Blijven twee vijvers voor vliegvissers c&r. Andere vijvers worden put & take.

Vorige pachters hebben de vis niet er uit gehaald  wilde deze verkopen aan nieuwe pachter. Die heeft dit biet gedaan zover ik weet

Is nog niet open morgen met paar man proberen wat forel uit vijvers te vissen en naar vliegvis vijvers over te zetten

Hidde

Iig heel fijn dat de plek behouden blijft als vliegviswater.

Kan een vijver leeghalen voor transport naar een andere vijver niet makkelijker?
Als ins het een goed excuus om lekker te vissen..

Twan

Klinkt goed. Houd ons op de hoogte please. Ik ga er graag weer vissen. Gr twan

aalbrecht

update de plas is verhuurd en word een gewone put een take jammer maar helaas voor ons
vliegvissen is een passie

p.forel

#14
Landgoedvisserij  Someren is de nieuwe naam

Van de 4 vijvers blijven de 2 achterste vijvers  die met het riviertje vliegvis vijvers

Weet niet hoe je aan dat verhaal komt Aalbrecht maar klopt niet

Ik ben vandaag geweest daar en heb met nieuwe pachter gesproken.

Wij vliegvissers blijven van harte welkom op de 2C&R vijvers.

De site is nog niet in de lucht  al wel vast link er naar

http://landgoedvisserijsomeren.nl/

Hidde


Twan

Nice!!! Hopelijk weer leuke tijden op de droge vlieg

RiverHunter

Ben er met P.Forel geweest,

voorde eerste keer trouwens, we werden uitgenodigd, om te kijken of er nog forel op zat. ik kreeg het idee dat de vis er niet meer is, maar dat is mijn idee omdat we maar een vis hebben gespot. De nieuwe uitbater heeft erg mooie planen, voor de dobber visserij en zeker voor de vliegvisserij, zoals Forel al aangaf. ook vond ik dat ze openstonden voor goede ideeën, en dat zal nog allemaal uitgewerkt moeten worden , zou zeggen houd de nieuwe website in de gaten want die is ook in beginfase.

Al met al, een mooie vliegvis gelegenheid, met veel mogelijkheden. Echt een rit naar toe waard ::goodjob:: Ronny
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Twan


gijsie20

#19
Ben benieuwd. Een kleine en een grotere vijver voor de vliegvissers dan. Rivier stelt ondanks de goede bedoelingen niet veel voor, en lijkt me kosten technisch ook niet rendabel.

Zat wel mooie bruine forel op de vijvers!  8) maar dat zal het wss niet meer worden.

Aalscholvers zal allicht, wat ik me wel afvraag is hoelang houdt een forel het uit op een c&r vijver. Zonder bijvoeren? Gebeurd toch veel op vijvers ook? (Wellicht een andere discussie)

Twan

Wat is de naam van de nieuwe pachter?

p.forel


gijsie20


MarcelN

Yup samen met Lil Kleine ;D

p.forel