Bestaat er een kaartje met toegelaten waters dagvergunning krimpenerwaard

Started by jo flyfishing, March 03, 2015, 13:22:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jo flyfishing

De lijst met de opsomming van deze wateren heb ik via mail gekregen, maar het is vrij tijdrovend om aan de hand van de omschrijvingen op te zoeken welke wateren te bevissen zijn met zo'n vergunning.
Dus vroeg ik me af of dit bestaat, of misschien zit het bij de vergunning ik zeg maar wat.

Alvast bedankt.

Jo.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

jo flyfishing

De meeste staan er wel op, maar niet alles wat op de kaart staart, mag je bevissen, en er zijn ook wateren van andere HSV bij als ik het zo zie.
Dit is de tekst die ik kreeg :

Quote
Krimpen a/d IJssel-Lekkerkerk
1 De bermsloten aan de Noord en Zuidzijde van de N210 vanaf 1.0 te Krimpen a/d IJssel tot aan de Provinciegrens Zuid-Holland Utrecht (Krimpen a/d IJssel -Schoonhoven)
2 De bermsloten aan beide zijde van 't Smalle Kampje (zijnde de verbinding tussen de Tientweg west en de wetering west in de Polder Schuwagt te Lekkerkerk.
3. De watergangen en plassen in het recreatiegebied Krimpenerwaard, voor zover het visrecht toebehoord aan het recreatieschap Krimpenerwaard.
a. In het Loetbos voor zover gelegen ten noorden van het fietspad De Loet
b. De vijvers in het E.Z.H. bos.
c. De surfplas en de wateren gelegen in de Krimpenerhout en het Weteringenbos.
4. De bermsloten langs beide zijde van de Hoekseweg, de verbinding tussen Opperduit en Wetering Oost in de polder Hoek te Lekkerkerk.
5.  De boezem ten oosten van de Boezemweg vanaf de Wetering-oost tot aan de Veenwetering, zijnde de weg vanaf Lekkerkerk naar de N210.
6. De bermsloten aan beide zijde van fietspad 20, zijnde de verbinding tussen de Wetering-oost en de N210.
7. De watergangen tussen en om de landerijen van dhr. G. Speksnijder, Tientweg 28a in  de polder Schuwagt te Lekkerkerk met looprechten. Voor het betreden van de landerijen eerst aanmelden op de Tientweg 28a!!.

Stolwijk - Bergambacht
1. De Reevliet langs de Slingerkade vanaf de N201 ( Bergambacht-Gouda) tot aan de Oostkade van Zuidbroek.
2. De watergangen langs beide zijde van de Kadijk vanaf de westzijde van de N207 tot het einde van de Kadijk.
3. De watergangen langs beide zijde van de Benedenberg, vanaf de N207 tot aan Zuidbroek, m.u.v. de percelen 79 en 115.
4. De watergangen langs de oostzijde van de Opweg vanaf de Reekade tot aan de Schouwenseweg.
5. De Bergvliet langs de Bergweg van de N210 tot aan de Schoonhovenseweg.
6. De watergangen aan beide zijde van de Koolwijkseweg ter hoogte van perceel nr. 33
7. De bermsloten langs de N207 aan de oostzijde tussen km 8.645 en 9.900 en km 10.050 en km 11.100, aan westzijde tussen km 7.590 en km 8.750 en km 10.050 en km 11.100 inclusie de ijsbaan aan de westzijde.
8.De watergangen langs de kade, zijnde het verlengde van de Groene Kerkweg, evenwijdig aan de N210, vanaf km14.000 t/m km 12.400.
9. De watergangen langs de beiden zijden van het fietspad Moeraswedrik, zijnde de verbinding tussen de Benedenberg en de Kadijk in de polder Bergambacht.
10. De watergangen aan beide zijden van de Dijklaan vanaf de N210 tot aan de Lekdijk.
Berkenwoude:
1. De Elzenwetering langs de Oostkade van de Zuidbroek, vanaf de scheiding Zuidbroek/Benedenberg tot aan de Slingerkade.
2.De Molensloot langs de Langkade vanaf de N210 tot aan de Kromme kade in de polder Zuidbroek met looprechten van dhr. C. Boer. De Molensloot vanaf de N210 tot de Nieuwe Wetering vanaf de westzijde ( fietspad.
3. Het natuurgebied de Kwakel.
4. De bermsloten aan beide zijden van het fietspad 52, zijnde de verbinding tussen de Gouderakse Landscheiding en de Achterbroek in de polder Achterbroek.
5. De Watergangen aan de oostzijde van de Zuidbroek, vanaf de scheiding Zuidbroek/Benedenberg tot aan de Kromme Kade.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Marco B

Zoals in een ander onderwerp al stond aangegeven valt hengelsportvereniging GR onder de stichting Sportvisserijcombinatie Zuid Holland, dus is het wellicht verklaarbaar dat er ook water van andere hengelsportverenigingen op staan.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!