lekker snoekweer en ze waren los!!.

Started by sjoerd, October 08, 2014, 13:47:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sjoerd

sjoerd.s
Het begon best guur gistermiddag . Slechts 12 graden en enkele dikke hagelbuien op mijn kop. Maar de snoeken waren lekker los. Zes aanbeten maar liefst waarvanik er  drie wist te haken en landen. Opvallend was het heldere water in de polders. Dat zal wel snel veranderen met de komende herfstregens , die voorspeld worden.
Mooie aanbeten op zicht en lekker uitgewaaid! Oja,'s- avonds bij het snoekbaarstreameren in het donker nog een beste snoek verspeeld in de Ijssel, die de lijn doorbeet na een tijdje drillen. Toch maar eens denken aan een dun soepel staaldraadje vóór mijn snoekbaarsstreamertje :'(
gr Sjoerd


de eerste die uit het kantje kwam


deze harkte ik tussen de waterlelies vandaan, telkens
een kort worpje tussen de planten doortrekken en dan op enkele meters afstand
een snoeiharde aanbeet.



glashelder water maakt het extra mooi vissen



de kleinste die ook geen moeite had met de forse streamer



















vliegvisserdorian


merijn1982

Tight lines!!

HappyFisherman

Mooie platen weer Sjoerd. Ik ga het morgen maar weer eens proberen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit72


Het snoekjachtseizoen is weer geopend ;D (qua weertype dan...dit lijkt erop).

Mooie vangsten Sjoerd!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Slechtvalk

Heerlijke inspirerende foto's krijg er ongeloofelijke heimwee van naar de waterkant (herstellende van een operatie). Ga nog maar eens "a passion for angling" kijken voor de 20e maal.