Snoekwater in de buurt van Europoort

Started by FSCHAMP, September 28, 2014, 20:20:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Ik, als Belg, ben op zoek naar snoekwater in de buurt van Europoort. Iemand suggesties??? 
Kwestie als de zeebaars het niet doet om snel op een ander water in de buurt aan de slag te kunnen gaan met snoekstreamers aangezien het OVM de laatste tijd niet zo'n goed alternatief is.
Ik hoef geen steks, enkel de naam van de waters waar je aan de slag kan met een Vispas van GHV.  Alvast bedankt.  Ik heb goede alternatieven op 45 min. en 54 min. rijden, maar dit is al een redelijke afstand om uit te wijken.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

FSCHAMP

Rene,

bedankt voor de tip, ik ga het morgen nog eens wagen op zeebaars, dit keer ga ik op één van de kanalen proberen en als het niets wordt wijk ik uit naar de plaats, die je met net aangeraden hebt.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Ik heb wel een kleiner gegraven plasje voor je met veel snoek tot rond de 1.20 én meerval v.a 1.50 :P

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Andere kant van de waterweg ten noorden ervan, plas onder de A20 er tegen aan :-X maar beter is een belly in te zetten vanwege de bergen worteldoek langs de kant >:( morgen even met het waadpak wat streamers terughalen :P

JanW


MarcelN

Kan overal zijn, niet iedereen heeft alleen een fiets :P
Had er net weer 2 gevangen, maar dat doek zit muurvast >:(

MarcelN

Stelen ze je fiets dan? rare lui, hier ook allemaal schoolkids en maar vloeken K dit en K dat, allemaal van die 'toontjes' :-X

FSCHAMP

Ik heb de uitwijk mogelijkheid niet nodig gehad. Rene toch bedankt voor de tip en het was leuk om elkaar weer tegen te komen aan de waterkant.

Voor het resultaat van mijn zeebaarssessie vandaag zie Is er nog gevist vandaag?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>