Jagende visarend

Started by MarcelN, September 08, 2019, 22:05:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


zeeforel

Supertof zeg!!! Kan zo op TV!

MarcelN

Thanks, dat vond ik dus ook, iets voor TV-West haha, als je die knullige opnames ziet van de boswachters hier, dit is een knaller dan.

Scaramouche

Gaaf! hij heeft wel een snellere drone nodig, als die vogel een sprintje trekt is ie zo uit beeld   ;D
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Bert J.

Gaaf!! Prachtige beelden!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Joost S.

Schit-te-rent..... thanks!

:D

markpiet

Heel erg mooie beelden. Bedankt voor het delen.
groeten van Mark
><((((0>

Steelhead

my best memories are not that old!

JEVDE

De video eindigt met de vermelding van het gebruik van de DJI Mavic 2 Pro  ;)

Get!em

Leuke beelden. Helaas wel jammer dat hij het beestje blijft volgen. Je ziet dat de vogel aan het ontwijken en uiteindelijk wegvliegen is. Je verstoord dis de natuur.

Heb daarom ook vaak een hekel aan drones. Je kunt niet meer ongestoord genieten in stilte.  Heb afgelopen Jaren in binnen en buitenland te veel verstorende drones in natuurgebieden gezien.

Martijn

Mee eens, maar positief vind ik dan weer wel dat 'ie weg kan vliegen  8)
En je krijgt door dit soort beelden in mijn ogen wel meer respect voor de natuur, wat tegenwoordig wel nodig is (vind ik dan....).....

Door dit soort beelden besef je wat natuur ook al weer is, zie je van mooie onderwaterbeelden wat er allemaal voor onderwaterleven is enzzz......
En dan hopen dat door dit soort beelden meer aandacht en respect voor de natuur komt.

MarcelN

#11
Het beeld is door de bewerking iets vertekend, er is duidelijk ingezoomd in het programma en de visarend is steeds op gepaste afstand >50m gehouden, behalve vlak voor de duik.
We hadden ook 'active track' kunnen inschakelen, dan had dat arme beest gek geworden in sportmodus, nu stond alles op lage snelheid en geen volgsysteem dus handmatig.
In zijn zogenaamde vluchtpoging doet hij nog 2 prooi duikpogingen, dus ik kan mij niet voorstellen dat hij/zij last had van de drone.