dode snoek?

Started by JEVDE, May 10, 2017, 22:26:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JEVDE

Vorige week wezen wandelen bij Eemnes. Kwam ik onderstaande tegen. Weet iemand of dit het werk van aalscholvers kan zijn? Ze liggen best een stukje op het land dus lijkt me niet dat ze daar uit zichzelf gekomen zijn of zuurstofgebrek of zo.






sjoerd

Daar wordt je niet vrolijk van. Geen idee wat de oorzaak is. Aalscholvers lijkt mij niet,die vreten ze op of laten ze in het water weer gaan. Wel zonde  van die snoeken

Mike

Wat bizar zeg.
Hoeveel waren het er ?
Volgens mij zie ik 3 verschillende, klopt dat ?

Wel echt heel vreemd  :(
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Menno_siemensma

ziet er ook niet uit alsof het door hoog water kan komen ofzo, lijkt mij niet dat dit vanzelf of door de natuur is gebeurd. Elk roofdier zou dan die snoek opvreten en 3 snoeken die uit het water op de kant springen geloof ik niet in. ::wtf::
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Gert


JurjenF

Ik weet niet of er veel gevist wordt door ehhh Oosteuropese hengelaars maar die kunnen er wat van. Ook sommige vaste stok witvissers schamen zich niet om bijvangst 'terzijde te leggen' als ze er abusievelijk 1 boven brengen. Bizar dat er drie redelijk grote snoeken ver op de kant dood liggen. Te zwaar voor reigers of aalscholvers. Of een roofvisser die zijn kunstaasje van € 5,00 koste wat kost terug wil hebben en geen goede onthaak- en kniptang bij zich had. Ook dat heb ik vaker gezien... >:(
Fishing is cheaper than therapy