Snoek van 102cm op de #7/8

Started by Caslambalk, September 05, 2016, 10:43:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Caslambalk

Hallo iedereen,

Ik had afgelopen zaterdag meegedaan samen met mijn vismaat aan de botendag van de SNB.
We gingen vanuit de boot werpen met tubeflies, die ik trouwens ook zelf bind.
In de ochtend was het heel rustig met maar 1 volger en een misser voor mijn vismaat.

Maar toen we in de middag een kommetje met lellies en een duiker in vaarde wierp ik strak langs het lellie bed.
Eerst een grootte boeggolf en daarna een gigantische beuk op mijn hengel, ik stripstrike en de vis knalt met een rotgang het kranswierbed in wat 1 meter naast het lelliebed lag.
De snoek pakte alle losse lijn uit mijn hand dus ik moest hem drillen op de reel.
Na meerdere sprinten en onder de boot door zwemmen wisten we de snoek te landen.





Ik onthaakte hem en toen we hem gingen meten bleek hij 102cm te zijn, een nieuw PR.
Na een paar fotos( weet niet hoe ik ze moet uploaden dus sorry daarvoor ) mocht dit prachtbeest weer zwemmen.

Ik hoop dat jullie het een leuk verhaaltje vonden ;D.
Groetjes Cas.
als ze me missen ben ik vissen ;)

Gert

Ik vind het een leuk verhaaltje Cas, maar zonder foto's geloof ik er natuurlijk heeeelemaal niks van  ;D

Dus doe ff je best om die foto's hier neer te zetten.
Hier staat hoe dat kan:
Foto's & Avatar plaatsen op het web

Groet,
Gert

Caslambalk

Quote from: Gert on September 05, 2016, 11:08:09
Ik vind het een leuk verhaaltje Cas, maar zonder foto's geloof ik er natuurlijk heeeelemaal niks van  ;D

Dus doe ff je best om die foto's hier neer te zetten.
Hier staat hoe dat kan:
Foto's & Avatar plaatsen op het web

Groet,
Gert

Zo beter? Snap het nog steeds niet helemaal maar bij die link staat mijn foto.
als ze me missen ben ik vissen ;)

jo flyfishing

Cas,

niet de link van de hele web pagina kopieren, maar alleen de link van de foto.

Proficiat met de meter+








Quote from: Caslambalk on September 05, 2016, 10:43:06
Hallo iedereen,

Ik had afgelopen zaterdag meegedaan samen met mijn vismaat aan de botendag van de SNB.
We gingen vanuit de boot werpen met tubeflies, die ik trouwens ook zelf bind.
In de ochtend was het heel rustig met maar 1 volger en een misser voor mijn vismaat.

Maar toen we in de middag een kommetje met lellies en een duiker in vaarde wierp ik strak langs het lellie bed.
Eerst een grootte boeggolf en daarna een gigantische beuk op mijn hengel, ik stripstrike en de vis knalt met een rotgang het kranswierbed in wat 1 meter naast het lelliebed lag.
De snoek pakte alle losse lijn uit mijn hand dus ik moest hem drillen op de reel.
Na meerdere sprinten en onder de boot door zwemmen wisten we de snoek te landen.





Ik onthaakte hem en toen we hem gingen meten bleek hij 102cm te zijn, een nieuw PR.
Na een paar fotos( weet niet hoe ik ze moet uploaden dus sorry daarvoor ) mocht dit prachtbeest weer zwemmen.

Ik hoop dat jullie het een leuk verhaaltje vonden ;D.
Groetjes Cas.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Caslambalk

als ze me missen ben ik vissen ;)

Scaramouche

Dat is een heel mooie vis Cas!  ::goodjob::
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gerrit59


Gert

Okay Cas, nou geloof ik je  ;) ::goodjob::

HertogJan71

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige vangst en natuurlijk met je nieuwe PR.

::top::
" Geld moet rollen anders had men het wel vierkant gemaakt "

Henkie


FSCHAMP

 ::goodjob:: Prachtige eendebek
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

merijn1982

Tight lines!!

Rossie69

kan die mee dingen met de gouden snoekstreamer toch

Caslambalk

Quote from: Rossie69 on September 07, 2016, 11:11:57
kan die mee dingen met de gouden snoekstreamer toch

Ik had deze op een zilver blauwe streamer, met gele bucktail
als ze me missen ben ik vissen ;)