Ruisvoorn in polderwater (Video)

Started by rnoom, March 01, 2016, 15:13:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rnoom

https://www.youtube.com/watch?v=ulJyLbIvEsg
Dit is al weer van 2 jaar terug een leuke video van een van mijn favoreite ruisvoorn stekkies.

Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

tukkervantwente

Gelukkig hebben we de beelden nog @leuk filmpie. Vis je bij de eerste beelden van een brug? Omdat je zo hoog staat lijkt me lastig werpen?

Raymond

::wtf::

rnoom

Thanks mannen,

Ik vis van een verhoogde kade af, muurtje van de peuterspeelzaal  ;)
Op die driesprong die eigenlijk altijd onbereikbaar is, zwemmen de ruisers altijd.
Het leukst vind ik het wel, om ze met de droge vlieg te belagen.

johan1965

Idd mooi filmpje, mooi weer (ben ik nu onderhand wel aan toe) en mooi plekje om te vissen 8)

wouter veuger

Mooi filmpje, prachtige omgeving, ik prijs me gelukkig dat ik dezelfde noordhollandse polders tot mijn thuiswaters mag rekenen. 


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

gerritje

mooie video mooie vis super :P :P :P

Rossie69


Gerrit59

Toch wel mooie visserij met licht materiaal. Die tijd komt er gelukkig weer aan.
Heel wat anders dan streamers smijten...

Gerrit

Marcel

 blijft heerlijk om met mijn #3 te 🎣, als ik dit filmpje zie kan ik niet wachten op warmer weer

j.klopper

mooie vissen,leuk filmpje. Hier vang ik ze tot maximaal 27 cm zo'n beetje, maar dat zijn al uitschieters.Dan moet je al aan de beademing.
Iemand nog stekinformatie met 40+ ruisers?
Twiske misschien?

Marcel

Ziet er mooi uit, op mijn fav ruisvoorplekje is het dit jaar niet makkelijk vangen, maar miss komt het nog, als ik dit filmje zie dan krijg ik weer kriebels.....

Plantje

Hele mooie vissen! Ik vind ruisvoorn nog steeds één van de mooiste vissen om op de vlieg te vangen.