dinkel. pffff nog een keer.

Started by maurice, February 25, 2016, 07:17:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

sjoerd

als je even verder scrolt dan is er een bericht van het waterschap dat meldt, dat door de hoge waterstand , de mest zodanig is verdund dat er geen problemen van worden verwacht. Het kan dus (hopelijk) nog meevallen maar het is idd en beste hoeveelheid mest, 600 kuub.Pfff.

sjoerd

Quote from: maurice on February 25, 2016, 13:29:37
Klopt Sjoerd, maar de dinkel heeft ook al 2 ladingen diesel gehad in 2 weken.
Verwacht is zelfde als hopen dat het gaat gebeuren.
De eerste dode ijsvogels en oeverzwaluwen ruikend naar diesel zijn al gevonden.
Helaas lees je dat nergens.
Een van de mooiste stukken viswater wat in de bios vergunning zit.

Hmm , dode ijsvogel kan ik begrijpen maar of de oeverzwaluwen nu al terug zijn uit Afrika? Dat lijkt mij sterk.
Maar het blijft uiteraard een ellendige ramp, twee keer diesel en nu weer een lading mest. Daar hoef je als visser/natuurliefhebber niet blij van te worden.

MarcelN

Dat zijn geen grappen Sjoerd, de aarde warmt op he....deze kwam ik er vanmiddag zelfs tegen! :o

weerwolf

hahaha geloof ik direct Marcel, Prettige vakantie........of ben je al terug?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

MarcelN

Nee ben al effe weer terug, was moeilijk...veels teveel wind, wel heel veel gezien, i"ll be back  8)
Maar ik moest steeds tot 3 tellen hier, maar goed ook...anders kreeg ik de schuld dat die betweter vertrok :P

sjoerd

Quote from: MarcelN on February 25, 2016, 23:43:10
Nee ben al effe weer terug, was moeilijk...veels teveel wind, wel heel veel gezien, i"ll be back  8)
Maar ik moest steeds tot 3 tellen hier, maar goed ook...anders kreeg ik de schuld dat die betweter vertrok :P

Wil dat zeggen dat je niks gevangen hebt Marcel??? Jammer maar hopelijk heb je wel een mooie vakantie gehad. Die flamingo ziet er niet erg fit uit zoals die eer bij ligt. Klopt dat.
gr Sjoerd

Zweden1963

Dood zonde is het :-[..........Ik kom af en toe ook wel eens een flamingo tegen op het wad........ Die vliegen nog wel :D
Rein.