GEINTJE !...Leuke opmerkingen ,foto's, filmpjes van het forum

Started by Hilco, January 11, 2013, 16:50:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Hilco

Quote from: speycast on January 19, 2013, 10:30:04
meer de wind op werparm  denk ik hilco   wind tegen is nog niet zo'n ramp op zich

het enige wat ik erop kon verzinnen is door de knieeen en niet boven je hoofd maar naast je lijf false casten net boven de grond dan gaat het wel redelijk tegen de wind in .

rena

Wat je ziet is dat de achterwaartse worp redelijk gaat met een stop.
In de voorwaartse worp is er geen stop moment en dus geen energie die wordt overgebracht op de lijn.
Dit zie je vaak; goede werp techniek, maar de laatste cruciale worp geen stop en een werphengel achtige beweging...
... resultaat... alle perfecte valse worpen worden teniet gedaan... nul effect... ::blabla::

Hilco

klinkt ook wel logisch ; op moment dat je 15 meter gestrekte lijn achter je hebt, geef je die een flinke ruk voorwaarts en door de stop rolt de lijn voor je netjes weer uit . ::goodjob::



bij

Ik heb het filmpje niet goed kunnen zien, mijn oog dwaalt steeds af.

Ik moet toch letten dat ik mijn laatste worp met een stop afrond. Dit vergeet ik elke keer. Zal de leeftijd wel zijn.

Hilco

komt ook denk ik omdat met alle soorten van vissen je die stop niet hoeft te maken .


rena

Quote from: Hilco on January 19, 2013, 12:47:17
komt ook denk ik omdat met alle soorten van vissen je die stop niet hoeft te maken .

Als je op afstand vist is de stop erg belangrijk, maximaal  rendement met minimaal arm bewegingen, dus beter voor je gezondheid en je kan langer vissen.
Dichterbij zorgt de stop voor een beter strekken van de leader... wen er maar aan en ... STOP... ALTIJD! 8)

Just my two øre ... ::blabla::



A.de Vries sr

De oproep "Go West" is duidelijk, nu nog vismaten  om te gaan, vangen doe je daar kennelijk altijd wel hoe gek je ook doet

Hilco


Hilco

Quote from: rena on January 19, 2013, 14:21:31
Als je op afstand vist is de stop erg belangrijk, maximaal  rendement met minimaal arm bewegingen, dus beter voor je gezondheid en je kan langer vissen.
Dichterbij zorgt de stop voor een beter strekken van de leader... wen er maar aan en ... STOP... ALTIJD! 8)

Just my two øre ... ::blabla::

dus niet zo:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=bAY4fJHQrDE

A.de Vries sr

Toch is zo' n filmpje wel handig. How not to fish laat zien hoe het niet moet en als je daarnaar kijkt lijkt het volkomen logisch. Dus als grap, leer ik er toch van. Thanks!

A.de Vries sr

Waarmee ik het in de gein-, grappen en grollen hoek toch maar mooi tot topper heb geschopt zonder ook maar een keer te hebben gevist.  :o

bij

Hilco,

gelukkig maak ik het niet zo bond. of toch niet? nee anders had ik wel meer gras gevangen.....

Hilco

Quote from: A.de Vries sr on January 20, 2013, 17:32:27
Waarmee ik het in de gein-, grappen en grollen hoek toch maar mooi tot topper heb geschopt zonder ook maar een keer te hebben gevist.  :o

ach, ik ken 4 toppers waar er maar 1 van kan zingen en die vullen ook de hele arena  :P

je "forum rank" zegt ook niets over je viskunsten meer over je kletsgedrag ;D

En dan , je gaat toch ook met je caravan op pad terwijl je niet eens een trekhaak hebt.............. :P

Gert

Quote from: Hilco on January 21, 2013, 12:23:19
En dan , je gaat toch ook met je caravan op pad terwijl je niet eens een trekhaak hebt.............. :P

Afdwalen in dit topic mag, dus ik ga daar maar even op reageren:
Het heeft ooit de krant gehaald dat 2 echtparen samen op vakantie gingen - het ene echtpaar had een auto, en de andere een caravan. Maar ze kregen ruzie, en het stel met de auto is vertrokken
::slaugh::

Groet,
Gert

Hilco

Quote van de dag :

Quote from: Willem on January 21, 2013, 12:40:34
Hij is 20cm lang. Nu niet zo heel zwaar nee, maar als ie eenmaal nat is...  :o


A.de Vries sr

@Hilco
Over caravans en trekhaken
Wie ken jij die dit weet????
Heb er al mijn 100 postings op nagelezen maar geen woord over caravans of trekhaken
Dus ben erg nieuwsgierig  :)

Hilco

Alles wat je op facebook zet is voor iedereen te lezen, is bij deze weer bewezen  :P


A.de Vries sr

 ::goodjob::
Moet toch maar es met slotjes gaan werken zie ik

Hilco

Nee hoor, gewoon beseffen dat de hele wereld mee leest, dan is er niks aan de hand.


A.de Vries sr

Het gekke is dat ik zelf niets vind over caravans en trekhaken op mijn Facebook???

Hilco

Arie De Vries:  Klopt Luc, onze eigen auto mist een trekhaak waardoor we op zoonliefs bolide zijn aangewezen.


A.de Vries sr

Hahaha chapeau, je kijkt verder dan mijn neus lang is,
Van mijn zichtbaarheid ben ik mij opeens ontzettend bewust
Verder geen schokkende zaken ,,,,,,,,,,,,,.....hoop ik