aruba

Started by aalbrecht, November 11, 2014, 20:23:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aalbrecht

nog 4 weken dan gaat het los 3 hele weken naar aruba om lekker niks te doen en een beetje achter de vis aan te gaan alles staat al klaar trips zijn geregeld komt zeker goed daar 8) 8) 8) 8) 8)
vliegvissen is een passie

FSCHAMP

Suc6 en laat weten hoe het geweest is met het vissen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Lekker Aalbrecht!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Super kerel.... geniet ervan... Verwacht natuurlijk wel een mooi verslag....  ;)


Sieger

Ochi

Geweldige bestemming voor rust en vissen!!

Heerlijk hoor je benen in de warme zee, de pelikanen naast je aan het duiken en genieten van de zonsopkomst met je vliegenstok in de aanslag om die dikke vis te vangen.
De Bones zijn niet zo heel veel maar wel groot als je ze kan vinden.
Tarpon en Baracuda zijn er wel meer maar vissen met een gids is zeker aan te bevelen om een goede start te maken en de zaak er te leren kennen.

Ga je vissen met Laurenz(of Aruba)?

Greetz Ochi

aalbrecht

Quote from: Ochi on November 11, 2014, 21:39:50
Geweldige bestemming voor rust en vissen!!

Heerlijk hoor je benen in de warme zee, de pelikanen naast je aan het duiken en genieten van de zonsopkomst met je vliegenstok in de aanslag om die dikke vis te vangen.
De Bones zijn niet zo heel veel maar wel groot als je ze kan vinden.
Tarpon en Baracuda zijn er wel meer maar vissen met een gids is zeker aan te bevelen om een goede start te maken en de zaak er te leren kennen.

Ga je vissen met Laurenz(of Aruba)?

Greetz Ochi ja ik ga vissen met laurenz en nog een keer op de volle zee

vliegvissen is een passie

Troutbuster

Yo Aalbrecht!

Mooie vooruitzichten makker!!

Geniet en vang!! (en graag mooie foto's en dito verslag!!)

Succes, plezier en groet

Jan
"Petri Heil"


Ochi

Aalbrecht dat wordt genieten!

Laurenz is niet alleen gids maar ook een visser en liefhebber die wil dat jij het naar je zin hebt.
Ik heb jaren geleden met hem gevist toen hij de boot nog niet had en ik weet dat sinds hij de boot heeft de mogelijkheden gigantisch zijn.

Heel veel plezier en laat je slip maar gieren ;D

greetz Ochi


Laurens86

Heel veel plezier!
Mijn vrouw en ik zijn net terug van 10 dagen Aruba. Helemaal geweldig om daar te zijn geweest. Helaas ben ik daar niet wezen vissen. Ik ga zeker nog een keer terug en dan met hengels.

Groet Laurens