Inschrijftopic forumdag Baggelhuizen

Started by Inderk, February 13, 2013, 18:47:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

Beste allemaal,

Eindelijk daar is ie dan de inschrijftopic voor de forumdag op Baggelhuizen.
Voor mij is het de laatste keer dat ik het organiseer vanwege diverse redenen.
Op 30 maart is het de bedoeling om met z'n allen weer een gezellig dagje te vissen op Baggelhuizen.
Wat gaan we die dag doen?
Nou gewoon................ vliegvissen, OH-en, en alles wat er meer bij komt kijken om er een gezellige dag van te maken.
Roelof "Weerwolf" heeft een 4-tal (gecertificeerde) werpinstructeurs van de Kingfisher weten te strikken om jullie deze dag de werpkunsten wat bij te schaven.
Als er mensen zijn die graag bepaalde (kunst) worpen beter onder de knie willen krijgen kunnen dit bij Roelof kenbaar maken via de mail.
Dan kunnen de instructeurs dit voorbereiden.
We hadden de dag als volgt een beetje in gedachten.:
Vanaf 09:00 verzamelen en ontvangst met koffie.
vanaf 09:30 vissen op de plas.
rond 12:30 is er erwtensoep met roggebrood, en daarna gaan we weer lekker vissen tot 16:00uur.
De werpinstructeurs zullen die dag ook de plas rondgaan en jullie (indien gewenst) aanwijzingen geven hoe je (nog) beter kunt gaan werpen.
Dus eigenlijk gewoon een gezellig dagje met z'n allen!
Wat kost dat nu allemaal hoor ik jullie vragen.......
Voor het vissen, koffie bij aanvang en soep met brood tussen de middag zal 17 euro gaan kosten.
Daarnaast vragen we aan jullie 2 euro PP bij aanvang te doneren aan Roelof voor wat extra organisatiekosten te dekken.
Wil je een bellyboot gebruiken? prima! daar zijn dus geen extra kosten aan verbonden....... mits er niet meer dan 10bellyboten tegelijk op de plas zijn.
Heb je geen lieslaarzen of waadbroek? even aan mij melden, dan mag je mijn Kermit neopreenpakkie lenen (schoenmaat 43) en ik heb ook nog een paar lieslaarzen die ook geleend kunnen worden (ook maat 43), En misschien zijn er ook nog anderen die een waadbroek uit willen en kunnen lenen.
Verdere regelementen t.a.v. de gevangen vis etc. zal ik t.z.t. hier kenbaar maken

Komt u maar met de aanmeldingen!
1.  Zeenimph (Marry)
2.  Ben + bb
3.  BV
4.  Sieger
5.  John
6.  Hendri + bb
7.  Jan Bruins + bb
8.  Hilco
9.  Erwin
10.Dick
11.Ronno
12.Marc V (waadbroek kermit)
13.Evert 70
14.Weerwolf + bb
15.Gast weerwolf
16.Beertje
17.Peter (uut Purmerreutel)
18.Arno
19.Michel + bb
20.Bram
21.Maarten (bazookadude)
22.William (Mr Proper)
23.Arie de Vries
24.Jeanette
25.Rossie
26.Gerrit (OBI-130) + bb
27.TuynmanM + bb
28.Gerrit 72
29.Karel Gol (OVB)
30.VliegvisserDorian
31.Hedzer
32.Barry
33.R.S.N. Flyfisher (OVB)
34.Koen
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Zeenimf

Ik meld me aan voor de Forumdag. ::top::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

ben

Ik meld mij aan voor de Forumdag op het ludieke Baggelhuizen!!!! ::goodjob:: ::top:: ::KOOL::

BV


John

Henk,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij er ook bij te zetten ;)

Lijkt mij wederom SUPER ::goodjob:: om er bij te zijn.

Groeten,

John

hendri


Jan Bruins

Henk,

Noteer mij ook maar, met bellyboot

Groet,   Jan
I don't drink water, fish f*ck in it...

Erwin

Ik zou ook graag willen komen. Bovendien wil ik nog graag werplessen.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Inderk

Quote from: Erwin on February 14, 2013, 00:40:26
Ik zou ook graag willen komen. Bovendien wil ik nog graag werplessen.
Hallo Erwin,

Ik denk dat je op deze dag als beginner heel veel kunt opsteken!
Voor wat je wilt leren qua werpen, kan ik je adviseren om met Roelof (Weerwolf) via de mail contact opnemen.
Dan kunnen de instructeurs evntueel nog het e.e.a. voorbereiden.
De instructeurs die komen zijn ten eerste bijzonder goed in het bijbrengen van het werpen, maar ten tweede, wat ook niet onbelangrijk is, prima gezellige kerels.

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


DMeijer

Hoewel mijn agenda langzamerhand gaat vullen staat deze dag al sinds de vooraankondiging voor mij vast.
Op mijn aanwezigheid kun je rekenen, beste vriend Kermit!

Ronno

Inderk ik ben er ook bij hoor. Noteer mijn naam maar. Natuurlijk wil ik graag advies willen hebben op mijn werp techniek het kan altijd beter toch.

MarcV

Uiteraard ben ik er ook bij! Maar zou ik dan van iemand een waadbroek mogen lenen? Zonder is die plas niet echt te doen. Maatje 43/44.

ben


weerwolf

Henk, natuurlijk kom ik, en ik neem een gast mee met BB
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Hendrik

Hendrik bij deze zet mij er ook maar bij,

Groeten Hendrik.

peter

Hee Jeroen , wat maak jij nou we hadden toch afgesproken naast elkaar testaan nou ga ik niks vangen daaro HaHa

Geniet lekker in DK man we gaan wel een x ergens ares op een putje naast elkaar staan ....DEAL

Oja Aardige Inderk ik zie nog geen Peter staan op het leissie, wil jij daar verandering inbrengen .

Alvast bedankt Kermie
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

jagoziva

klokkie komt natuurlijk ook met bellyboot
als het mag natuurlijk  ;D
zet me er maar bij als je wilt

gr. michel

vliegvisgek

Quote from: peter on February 14, 2013, 22:47:04
Hee Jeroen , wat maak jij nou we hadden toch afgesproken naast elkaar testaan nou ga ik niks vangen daaro HaHa

Geniet lekker in DK man we gaan wel een x ergens ares op een putje naast elkaar staan ....DEAL

Oja Aardige Inderk ik zie nog geen Peter staan op het leissie, wil jij daar verandering inbrengen .

Alvast bedankt Kermie

peter komt goed heb je gegevens en ja jammer dat ik de 30ste niet kan maar ja ga liever weekje denemarken he  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

bazookadude

ik weet niet ik niet meer aktief ben op het forum, maar toch zou ik graag mee willen, dus als het kan zet me maar op de lijst.

peter

Jeroen zou ik ook lekker doen maar de POEN is op mot nu op een houtje bijten .

Maar dan heb ik er ook wat voor toch......
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

mrproper


Reelslip

Henk
Ik wil me ook graag aanmelden voor de forumdag in Baggelhuizen.
Ben trouwens sinds kort ook lid van de NNVV , dus zou je eventueel ook organisatorisch kunnen bijstaan
Laat maar weten via pb als je hulp kunt gebruiken

weerwolf

Mannen ff een aanvulling voor wat betreft de bijdrage van the kingfisher:



Tijden zijn een indicatie de dag zal waarschijnlijk wel een beetje dynamisch verlopen.


Instructeurs: Freddy jr, Gerrit, Ton, Warner


10:30-12:30 uur
Individuele training
Op de dag zijn 4 instructeurs van The Kingfisher aanwezig om individueel werplessen te verzorgen. Per instructeur is maximaal plaats voor 4 personen. Van te voren kan men zich via het forum aanmelden. (leden worden willekeurig ingedeeld)


13 -14 uur (direct na de lunch)
Demonstraties van verschillende worpen
Op de parkeerplaats is de nieuwe Casting baan van de Kingfisher opgezet en zullen aan de hand van de worpen van het VNV werpcertificaat demonstraties en uitleg gegeven worden van deze worpen. Via het forum kan ook aangevraagd worden welke worpen men graag uitgelegd wil zien.


14-16 uur
The Kingfisher Casting Coarse (KCC)(5 holes)
Een  gedeelte van de Kingfisher Casting Coarse zal worden opgesteld op het parkeerterrein van Baggelhuizen. De KCC is een leuke manier om verschillende worpen te leren ala een golf course. Door het lopen van het parcours worden verschillende technieken/worpen geleerd en kan men een kleine competitie beleven.


14-16 uur
Gebruik van de Kingfisher castingbaan
Verschillende worpen/hengels/lijnen kunnen geoefend/geprobeerd worden. Je kan kijken hoever je nu "echt" kan werpen. Daarnaast is een precisie baan opgezet voor het leren nauwkeurig werpen




De Kingfisher casting four instructeurs zijn de hele dag aanwezig en willen graag helpen om op ieder zijn eigen nivo zijn of haar werpen te verbeteren.


Let wel dit is een Vliegvissers.nl dag en gaat zoals het altijd gaat: niets moet en (bijna) alles mag. De instructeurs lopen rond om tips en trucks te geven en kunnen je vragen of je het waardeert dat je deze tips en trucks krijgt, wil je dit niet/waardeer je dit niet.......gewoon even  zeggen en dan zoeken ze een ander slachtoffer ;-)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69

 ::goodjob::

Wordt een mooie dag.

denk ik :)