Waar is "Je laatste vliegvisaankoop" gebleven?

Started by Gert, December 13, 2012, 21:10:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72


Gert, jouw vraag waar het topic is gebleven is beantwoord.
Maar waarom moet er nu een slotje op, terwijl anderen er nog wel
in willen blijven posten? Heeft toch niemand last van?
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gert

#26
Quote from: Gerrit72 on December 14, 2012, 23:51:57
Gert, jouw vraag waar het topic is gebleven is beantwoord.
Maar waarom moet er nu een slotje op, terwijl anderen er nog wel
in willen blijven posten? Heeft toch niemand last van?

Gerrit, ik had een vraag gesteld in de categorie Helpdesk, en daar horen de laatste aankopen niet thuis, en ook niet een discussie die al onder een ander topic bestaat (zal dan ook wel "bestond" zijn - heb ik niet gechecked) over het wel of niet gebruiken van je eigen naam.
Anders vervuilt het maar, en je vindt het niet meer terug omdat het op een onlogische plaats staat.

Gerrit72


Gert, je verhaal is duidelijk. In dit topic kwam aan het licht waarom 'het'  topic is verdwenen. Dit riep bij mij weer vragen op.
Van het een kwam het ander zeg maar. Ik zag dat je een nieuw topic hebt geopend over de 'laatste aankoop', daar hoort dit vervolg idd thuis.

Aangezien het originele topic weg is en ik vermoed dat het verdwijnen van Barb juist iets is om niet een nieuw terug te vinden topic over te openen vind ik in dit geval dat een slotje ongepast is.

Inmiddels is mij duidelijk dat ik niet alle feiten ken (die staan ook niet op het forum). Maar omdat ik wel alle topics op het forum volg, vielen mij dingen op, waaruit ik voorzichtig een conclusie probeerde te trekken. Het liefst schrijf ik alleen over vissen, maar aangezien ik de onderlinge omgangsvormen ook belangrijk vind, vond ik dat ik er toch iets over moest posten.

 
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

 Voor de duidelijkheid: Barbless heeft Bas verzocht zijn account weg te gooien. Zijn reacties worden dan volgens mij automatisch verwijderd. Op zich zouden niet hele topics verwijderd moeten worden.