Tagging systeem

Started by Plantje, August 19, 2017, 07:53:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

Het lijkt erop dat de duizenden foutmeldingen die ik in de administratie van het forum zie worden veroorzaakt door topics waar tags aan gekoppeld zijn. Ik ben dan ook van plan om dit systeem uit te schakelen.
Deze aanvulling is 11 jaar geleden voor het laatst onderhouden en geeft helaas enkel problemen.

Zijn er mensen die dit actief gebruiken?

Jan

Wanneer topics redelijk op onderwerp zijn ingedeeld zijn tags toch komplete onzin en volledig overbodig?

Plantje

Ja, dat is mijn idee ook een beetje. Ben overigens ook even Tapatalk aan het testen. Dat wordt wel redelijk veel gebruikt geloof ik en kan ook wel actief ondersteund worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


Gert

Quote from: Jan on August 19, 2017, 10:27:39
Wanneer topics redelijk op onderwerp zijn ingedeeld zijn tags toch komplete onzin en volledig overbodig?

Dat is waar, en ik gebruik ook geen tags.
Maar gisteravond heb ik me wel een ongeluk gezocht om erachter te komen dat de nieuwe manier om foto's te plaatsen in het topic "Vangsten van het seizoen 2017" te vinden is.
Nota bene door Plantje daar ergens tussen gefrommeld. :o
En waar ik het WEL verwacht, is er niets over terug te vinden.....
Plantje, ik weet dat je er druk mee bent, maar dit zorgt alleen maar voor meer tijd die je/we erin moeten steken volgens mij.


Plantje

Dat is ook niet helemaal waar, Gert

Hier kun je informatie vinden over de nieuwe manier om foto's te plaatsen: Forum wijzigingen

De reden dat het bij het topic "Vangsten van het seizoen 2017" ook terecht is gekomen is omdat het daar voor sommige gebruikers niet goed werkt en voor andere wel.
Maar wel goed punt: ik ga dat topic even opschonen van berichten over het wel of niet werken van de plaatjes.

Gert