laden van de topics

Started by Rossie69, January 08, 2011, 11:51:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Ik ben al aan het denken om desnoods nog maar weer ergens een domein te registreren bij een andere provider.
En dan daar tijdelijk iets neer te zetten of alles te proberen over te zetten daarheen.
Alleen gaat dat laatste niet zonder slag of stoot (en dat is waarschijnlijk erg optimistisch).

Sieger

Ah gewoon nog ff afwachten... Ze zullen vast wel met een oplossing komen...


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

waarschijnlijk....als ik iets anders ga verzinnen....is het hier eerder opgelost dan dat het ergens anders weer goed draaiend is...grmbl

A{b}r{a}xa{s}

update : de Engelse helpdesk komt met dezelfde mededeling....

heeft, behalve een keer extra klagen, dus niets nieuws opgeleverd ;)

Sieger

Gewoon ff achterover hangen en niets doen Bas komt vanzelf goed....


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

rustig (lees : lijdzaam) afwachten is niet mijn beste eigenschap ;)

(al gaat het nu weer even vlotjes.....)

Sieger

Hoe meer mensen hoe sneller?

Of misschien hebben ze jou wel op een andere server overgezet...


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

lol, daar heb ik nog niet genoeg voor geklaagd denk ghehehe

Sieger

We zullen doorgaan... tot we op de server zijn... Lalalalala... enz...


Sieger

harry

hi heren

vind het toch wel storend worden af en toe
soms ben ik 3/4 van de tijd dat ik op het forum zit alleen maar aan het wachten tot het topic geladen is
maar zal wel een tijdje nodig hebben om in te werken denk ik :)

HappyFisherman

Dan wordt het toch eens tijd dat je een breedbandverbinding neemt :D Ik heb het trouwens alleen bij dit topic  8)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

je bent niet de enige die er van baalt Harry

harry

ik zelf kom er wel over heen hoor :)  ik vind t wel de moeite waard om af en toe ff te wachten

maar denk wel dat eventuele potentiele forumgangers het na een tijdje links laten liggen als alles zo lang duurt

Rossie69

links liggen is een beetje raar als dat zou gebeuren.

we kunnen natuurlijk ook weer terug hahaha.
en dan gewoon opnieuw beginnen,niks meer meenemen,naar het andere forum hahahaha.


harlin

Quote from: Rossie69 on January 11, 2011, 22:42:04
we kunnen natuurlijk ook weer terug hahaha.
en dan gewoon opnieuw beginnen,niks meer meenemen,naar het andere forum hahahaha.
Was er even in de namiddag, was ook niet erg vlot.
Heb ondertussen een andere browser geprobeerd, maakt geen moer uit, het blijft traag.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Gewo

Denk niet dat het daaraan ligt Evert. Eigenlijk laadt de site op zich meestal vrij snel. Het laden gaat vooral langzaam bij het openen van een topic.

Zelf ondervind ik heel veel vertraging bij het laden van een antwoord in een topic. En inderdaad het begint knap irritant te worden, natuurlijk kan Bas daar niets aan doen.

Och hadden we nog maar het oude forum (geintje) nu al nostalgie na 12 dagen ;D

Sieger

Er zijn op dit moment heel veel storingen in web-land... Mijn eigen blog heeft er ook al 2 dagen last van... Zoals het daar lijkt is er plotseling een gigantische stroom van data-verkeer en kan men niet vinden waar dit vandaan komt... Misschien een hack-programma???

Dan is het web of de server net een snelweg... Als de vraag neer asfalt ineens veel groter is dan het aanbod slipt de boel dicht... File, wachten etc...

Op mijn server is het nu redelijk opgelost, maar ze hebben het echte probleem nog niet kunnen vinden.. Heeft dus niets met de forum-software te maken...


Sieger

harry

het is heel verschillend nu is hij weer gewoon op normale snelheid
gisteren duurde elke verandering van pagina minimaal een minuut of 3 a 4

HappyFisherman

Als ie zo langzaam is klik ik meestal meerdere keren de button aan die ik wil hebben, vaak laadt ie dan wel ineens. Of de explorer ff afsluiten en opnieuw opstarten...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

of 'het' al gebeurd is weet ik niet...denk van niet want heb nog geen bevestiging....maar het forum lijkt in ieder geval een stuk vlotter te werken....

dit berichtje kreeg ik van One.com...*smile*

Hi, Our admins have decided to move your domain to a better server, this can take at least 10days, we ask you be patient during this time and when this is done we will get back to you the soonest time possible. Should you have anymore inquiries please do not hesitate to contact us thru our 24/7 online chat or email us.

Best Regards

SUPPORT
----------------------------------
One.com


Rossie69

Ja hij draait nu weer redelijk vlot  :D

harry

klopt  tot nu toe geen last gehad :)

harlin

Loopt hier ook goed door op het moment.
19.00 -18.00u terug nog niet.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

vanmiddag rond kwart voor 3 is het forum kort onbereikbaar geweest :
'There has been a problem with the database! This is a notice email to let you know that SMF could not connect to the database, contact your host if this continues.'

toen heeft One.com nl. van alles gereset en overgezet :Dear Customer, Your domain vliegvissers.com has been moved to a better server. Gradually you should notice a better response time on your site. 
Best Regards

SUPPORT
----------------------------------
One.com


A{b}r{a}xa{s}

het ging de laatste paar dagen al (veel) beter, en nu zou alles dus helemaal goed moeten zijn/komen :)