Topics op slot

Started by Cornico, May 31, 2012, 16:05:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wilco

Stichting Correlatie ????? leg uit snap ik niet.

Wilco

Ook voor drankproblemen ???

Hendrik

Nou nou kunnen we het gezellig houden?

Als je een probleempje hebt met elkaar praat het lekker privè uit en niet hier,
elkaar doorverwijzen naar een externe stichting geeft duidelijk aan dat er iets schort aan je eigen capaciteiten.
  ::zucht::

catchem

 ::zucht:: Ik haak af bij dit topic.

Plantje

Tja, het is natuurlijk helemaal dubbel om dit topic nu op slot te doen.

Ben benieuwd wat Cornico er -als topic starter- van vindt.

Wel denk ik dat als je dit nu op slot doet je het risico loopt, dat de vragen bij deze of gene blijven bestaan en dat het een terugkomend probleem blijft.

Even terugkomend op de start van het topic: staat er in de spelregels een lijst met zaken die tot sluiting van een topic leiden? Zo niet, is het misschien verstandig deze op te nemen? Dan kunnen we het daar in ieder geval over eens zijn en hebben we misschien nog hier en daar wat grijze gebieden, maar dat kan dan wel danig minder worden!

Mr. Tinus

Ik ben niet eens aangehaakt ^--^  ik check regelmatig de laatste nieuwe berichten, en iedere keer staat dit topic er weer tussen. Je ontkomt er niet aan het te lezen.  En ik moet zeggen, dit werkt niet sfeer verhogend.
Een discussie is prima, maar deze is naar mijn idee te ver uit de hand gelopen.
Respecteer elkaar, en probeer sommige dingen met een korreltje zout te nemen, ipv op alle slakken zout te leggen.
Problemen met elkaar.... Spreek elkaar er op aan zonder de hele wereld deelgenoot te maken.
Daarbereik je veel meer mee.

Wat mij betreft nu echt een welverdiend slotje, en over naar de orde van de dag.

Offtopic

Zou de graskarper vanavond eindelijk eens willen bijten op m'n zalmei ? En daarna ook blijven plakken ?


Cornico

Quote from: Plantje on June 03, 2012, 18:22:51

Ben benieuwd wat Cornico er -als topic starter- van vindt.


Ik vind dat het antwoord van Bas, zeker in tweede instantie, duidelijk genoeg was en heb ook aangegeven dat voor mij daarmee de kous af was.
Dat dit later een al langer smeulend vuurtje blijkt te zijn kon ik niet bevroeden.
Dat het ietwat uit de hand gelopen is was niet mijn bedoeling, maar ook ik heb me door een aantal reacties laten verleiden iets te zeggen waar ik zeker achter blijf staan, maar het ware beter geweest dat ik dat niet had gedaan en daarvan heb ik spijt.
Daarom ook specificeer ik nu die reakties niet omdat je dan de kans loopt dat er weer extreem gereageerd wordt.
Op dit moment zou ik Klaas vriendelijk willen verzoeken, omdat hij zijn terechte vragen al lang duidelijk heeft gemaakt, om niet meer te reageren of er minstens eerst over te willen slapen of een poosje na te denken.
De mensen tegen wie hij zich richt zullen dan waarschijnlijk niet meer de behoefte hebben om te reageren.
Dat vraag ik aan Klaas omdat Bas heeft toegezegd, als hij terug is, e.e.a. intern aan de orde te stellen, geef dat eerst eens een kans.
Ook vind ik het taalgebruik door een aantal mensen niet gepast en wat dat betreft was daarna een slotje, wat mij betreft, terecht geweest.
Nodig is gebleken erbij te vermelden dat ik evenals het woord "kwaliteit' met taalgebruik niet de spelling of zinsbouw bedoel maar de inhoudelijke bedoeling.

Wilco

Klaas   8) 8) 8) 8) 8)

Wilco

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Gewo

Klaas ik had je een pm gestuurd en weet donders goed wat dit betekend. Daarin gaf ik wat advies wat jij totaal weer verkeerd opvatte, er bestaat nl maar één mening en die is van Klaas. Helaas moet ik je teleurstellen er zijn ook andere meningen.
Wilco heeft gelijk dat jij, Klaas dus, heel veel plezier wat mensen op dit forum beleven verziekt.

Vooral je antwoorden op sommige berichten dat iemand ergens niet geschikt voor is en je de persoon aanvalt slaat totaal nergens op. Een klein citaat wat je mij stuurde via pm:
"Ik vind jou een achterbaks typetje dat niet openlijk op het forum voor zijn mening durft uit te komen,je durft die mening van je wel via een pbtje te sturen,heel laf van je maar goed iets anders had ik ook niet verwacht van jou."

Ten eerste ken je me niet hoezo kan je dan iets van mij verwachten?

Het volgende citaat:
"Wat jij ziet in mijn schrijven als afzeiken is hetzelfde als wat ik zie hoe rossie mij en anderen behandeld op het forum,maar goed hij is tenminste nog niet zo laf vals en achterbaks als jij want hij laat het openlijk merken op het forum."

Hier komt je frustratie weer naar boven, ik vind nl als je iets persoonlijk tegen iemand hebt je dit via pm of pb laat weten. Jij moet echter laten zien dat Klaas zich niet laat kisten en voor zijn mening uitkomt.

Als ik iets niet ben is het laf, achterbaks en vals.

Genoeg van mijn kant. Ga verder ook niet in discussie met Klaas, is de moeite van het schrijven niet waard.



Plantje

Ik hou ook op met deze discussie. Heb verschillende punten aangedragen en die zijn volgens mij goed geïnterpreteerd.

Als mensen vragen stellen zouden die (volgens mij) gewoon beantwoord moeten kunnen worden, maar zelf heb ik geen vragen in dit topic meer open staan. Slotje op het topic? Lijkt me niet nodig.

Gegroet en veel succes!

Hendrik

Zeg kinders ik blijf voorlopig ff weg van internet,
dit topic kan ik missen, ik ga doen waar het allemaal om draait vissen! ::houdoe::

Sieger

Genoeg is genoeg.... Lang genoeg gewacht of de dingen zich op een natuurlijke weg regelen, maar kennelijk niet....


Sieger