terugkoppeling meldingen

Started by A{b}r{a}xa{s}, March 09, 2012, 19:51:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Vandaag was het wéér raak en was het forum wederom enkele uren 'uit de lucht'.  >:( >:(
Bij thuiskomst heb ik direct contact gezocht met de online helpdesk van de hoster, met de vraag of deze problemen wéér dezelfde oorzaak hadden als de problemen die de afgelopen 2-3 weken met enige regelmaat opdoken.
Mij werd verzekerd dat dat niet het geval was.

'Wat is dan wel het probleem ???', was de volgende vraag, waarop gemeld werd dat bepaalde files die aangeroepen worden door de forumsoftware ofwel leeg waren, of niet (meer) bestonden.....  :o :o
Op een 2e vraag, nl. waarom ftp ook niet werkte, werd gemeld dat daaraan problemen waren geweest....
(ondertussen kon ik weer van ftp gebruik maken)
de vervolgvraag 'kunnen de legen of missende files zo maar spontaan ontstaan ??' werd gemeld dat dat eigenlijk niet kon...maar nog sneller kwam men met de melding dat het ECHT NIET kon komen door de problemen met o.a. de ftp....  ::) ::)

anyway...ftp werkte weer...dus heb ik een back-up teruggezet en werkt alles inmiddels weer.

In de tussentijd waren er (sinds vanmiddag) aanzienlijk wat e-mailtjes en smsjes binnen gekomen met vragen en meldingen dat er 'iets' was met het forum. I.v.m. een cursus kon ik die niet checken of direct beantwoorden.

Ik hoop dat jullie me vergeven dat ik nu niet alsnog op alle berichten ga reageren.... het is (eindelijk) weekend !! het forum werkt weer, en ik ga iets te eten regelen en dan ff languit op de bank ! Voor diegenen die tevergeefs (gaan) wachten op een reactie op hun berichtje...sorrie ! ;)

Raymond

Je bent een held, Bas. Eet smakelijk...  ;)
::wtf::

ben

Bas, ik kan het me helemaal voorstellen, je hebt groot gelijk, we zijn allemaal amateurs en hebben weekend, ik neem een borrel en speel een beetje met dit FORUM, en ben dolgelukkig dat het weer werkt!!!! DANK !!!!

Herman

Goed geregeld Bas. Geloof dat mijn Alfa alleen niet zichtbaar is...
Maar dat is altijd nog beter dan dat het forum uit de lucht is...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Als nou dat lelijk enge plaatje van Bas het niet meer deed...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: HappyFisherman on March 09, 2012, 20:16:03
Als nou dat lelijk enge plaatje van Bas het niet meer deed...
die heb ik terug ge-upload ;p kon hem niet missen

HappyFisherman

Mijn visser is ook weer happy!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

Quote from: Herman on March 09, 2012, 19:56:24
Goed geregeld Bas. Geloof dat mijn Alfa alleen niet zichtbaar is...
Maar dat is altijd nog beter dan dat het forum uit de lucht is...

Gelijk ook maar een andere Alfa gekocht Herman? (O nee, deze had je ook al he).
Kon mijn Guzzi niet zo gauw weer terugvinden, dus ook maar een andere opgezocht.


En goed werk Bas! Hoopte al dat het niet weer aan mijn pc lag.

Groet,
Gert

Herman

Deze is van afgelopen jaar (tenminste toen heb ik eigenlijk we hem gekocht).
Het gaat qua temperatuur in ieder geval de goede kant weer op voor de spider!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..