BIG problems....grrrrr

Started by A{b}r{a}xa{s}, January 26, 2012, 16:35:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Of het echt nuttig is zal moeten blijken, maar ik heb net een 'download system' geïnstalleerd waar jullie gebruik van zouden kunnen maken om files uit te wisselen tot een grootte van ong. 9,5Mb.
Er moeten nog categoriën aangemaakt worden...suggesties zijn welkom :)

A{b}r{a}xa{s}

evenzo, is er nu een systeem om artikelen aan te maken...soort van 'alternatief' tussen een verslag plaatsen als 'gewone forum topic' en plaatsen van het verslag op de website. (zie menubalk boven aan de pagina's)

A{b}r{a}xa{s}

Event registration...of te wel, via de kalender registreren voor een event waar je aanwezig zult zijn.
Bij het aanmaken van een kalander event staat een aantal opties ter beschikking, o.a. max. aantal deelnemers, aantal dagen voor het event dat de registratie bevestigd moet worden/zijn, etc.
Probeer het maar eens uit...bv. als je een verjaardagsfeestje wilt geven en wil weten wie er komen :) ;)


A{b}r{a}xa{s}

FAQ - Frequently Asked Questions / Veel gestelde vragen : MOD geïnstalleerd en de FAQ is via de menubalk boven aan de pagina's te bereiken. Op dit moment is deze nog leeg, mettertijd zal hier informatie gegeven worden over veelgestelde vragen zoals bv. de werking van bepaalde forumopties, het plaatsen van afbeeldingen in een topic, etc.

Plantje

Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen de FAQ niet over het forum, maar over vliegvissen te laten gaan ;)

A{b}r{a}xa{s}

Dat zou kunnen, maar in het forum zelf worden nu alle onderwerpen ook al wel behandeld, dan zou het overgrote deel van de vragen ook in de FAQ terecht komen waarschijnlijk.

Hmz...en dan zou daar dus op het forum naar verwezen kunnen worden....
Misschien wel een idee, als er ergens een goede uitleg of antwoord wordt gegeven op een vraag om die dan ook op te nemen in de FAQ.  ::duim::

Plantje

Het is ook zomaar een ideetje. Op andere fora is zoiets harder nodig dan op dit forum. Hier doet niemand er moeilijk over als je vragen stelt die al vaker aan bod gekomen zijn. In het ergste geval wordt je doorverwezen naar een ander draadje, maar nooit op een vervelende manier!

A{b}r{a}xa{s}

maar geen verkeerd idee :)

3 categoriën nu : Forum gerelateerd - Vliegvissen - Vliegbinden   (het moeten er ook niet te veel worden)

Koen

hmm ik heb nog steeds dat ik uit mijn scherm typ als ik lange texten typ. ben ik de enige? heb firefox :)

Troutbuster

Ik heb het zelfde Koen
Niet echt storend maar el aanwezig!


Jan
"Petri Heil"


Arno

Kgrote beeldscherm kopen koen 27 inch geen last van

Gr Arno

A{b}r{a}xa{s}

lullige is dat ik die foutmelding niet kan reproduceren, met geen enkele browser.
maar ik ga op het forum van SMF nog eens zoeken of ik iets kan vinden er over.

Koen

Cool. zo ziet het er uit. ------------------> zit geen einde aan het vakje, zie? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->


Troutbuster

Klopt Koen, de tekst loopt er "gewoon" uit!!
Ook hier!!

Jan
"Petri Heil"


Koen

jup, maar dat komt omdat het kader niet afgebakend is. gaat iets mis met de definitie van het typ kader lijkt het. de rest van de velden worden wel netjes afgemaakt, maar deze typ box gaat gewoon eindeloos door  ;D

A{b}r{a}xa{s}

gelukkig is het geen 'critical error' , maar 't kan wel vervelend zijn natuurlijk

A{b}r{a}xa{s}

welke browser & versie gebruiken jullie ?

ik heb met de nieuwste Chrome en IE geen problemen (ook niet met IE 7 op mn werk)
en met de nieuwste en 1 na laatste Firefox geen problemen

Troutbuster

Ik heb er niet echt "last" van!
"Petri Heil"


Koen

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on February 02, 2012, 19:24:09
welke browser & versie gebruiken jullie ?

ik heb met de nieuwste Chrome en IE geen problemen (ook niet met IE 7 op mn werk)
en met de nieuwste en 1 na laatste Firefox geen problemen

heb FF 10.0 lijkt nog last van te hebben ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- jup.

A{b}r{a}xa{s}

vaag hoor...snap d'r niet veel van