Bindkamer

Started by Team, January 05, 2013, 22:11:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Zomaar een foto van mijn Hobbykamer, leuk om van jullie ook eens iets te zien???

[attachment deleted by admin]
NUNC  AUT  NUNQUAM

gijsie20

#1
Dat ziet er netjes en overzichtelijk uit, en komen mooie creaties uit heb ik gezien. Heb je die EP fibers aan een soort juwelen/ketting standaard hangen? Handig!
Mijn bindkamer is niets meer dan een grote hobby koffer met alles erop en eraan op de eetkamer tafel, dus niet echt een foto waard  ;)

harlin

is hier al niet eerde wat over geopend?
of was dat nog op de vorige uitgaven van het vv forum?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hilco

Ik zat ook al te zoeken Harry ,  ik herinner me nog die gigantische wand van Dmeijer (Dick)  en als ik het weet komt het van hier en niet elders........

Arno

Was een foto van Dick zijn bindkamer en niet Dmeijer en is hier inderdaad eerder voorbij gekomen.

Gr Arno

harlin

dat is deze: Dick zijn bindkamer

maar die bedoel ik ook niet, moet ergens een hel serie kamers staan, denk dan toch dat het op het vorige forum stond.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hilco

vrees het ook dan .......

Rossie69

yub die van Evert en weet ik het stonden erbij.

maar maakt niks uit toch.
er gebeurt veel in een jaar.


Beertje

Dit onderwerp is inderdaad vorig jaar ook al voorbij gekomen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rossie69

weet wel kwamen niet veel kamers voorbij :)

de meeste hebben dus een dikke tering zooi op hun plekkie ;)

Canadian_Streamdance

mooi overzichtelijke kamer Team!! en die EP/flash standaard is verrekte handig lijkt mij ik zit te prutsen om het altijd weer in de zakjes te proppen :P
jezus die kamer van Dick WOOOOW ::KOOL:: zoveel spul krijg ik volgens mij heel mijn leven nog niet bij elkaar die zit gewoon in zijn prive winkel te binden haha vetjes!! beetje jaloers ::blozen::

ik zit ook aan de eetkamer tafel met mijn kist bindmap en vise ik moet mobiel blijven dat gaat na het binden allemaal mooi in de kast :P

Rossie69

Ja lijkt wel een copy van een winkel in Zwolse

Canadian_Streamdance

misschien dit topic dan gebruiken om iedereen zijn binddomeintje eens te showen?? aangezien dat het vorige keer niet veel fotos erop kwamen?
ik zal morgen ook even een foto maken dan heb juist alles in de kast opgeborgen:p
dus iedereen even je troep aan de kant en foto maken 8) ;)

Rossie69



das mn stekkie nu.
lekker warm.
en lekker rustig.

walhala bijna denk ik.

filmpie kijken muziek erbij.
nu nog een pc of laptoppie.
dan is het helemaal oke.


Canadian_Streamdance

nice!! lekker eigen stekkie daar gezellig kamertje! die vliegvisses sticker daar op dat groene bakje..
te verkrijgen ergens of moet je die verdienen? :P

ben


Rossie69

Quote from: Canadian_Streamdance on January 06, 2013, 00:07:20
nice!! lekker eigen stekkie daar gezellig kamertje! die vliegvisses sticker daar op dat groene bakje..
te verkrijgen ergens of moet je die verdienen? :P
ja die moet je verdienen,niet van bruinwerken maar gewoon is mee gaan op forumdagen.
denk als je een pb doet,wat nu niet gaat,naar Bas,dan zal die vast wel antwoordt geven.
heb ze helaas hiero geplakt,in de omgeving met de snoektoer :)


Canadian_Streamdance

zal maar al te graag eens meegaan naar een forumdag wanneer is de volgende??! dan zal ik hem zelf ook wel verdienen :D
bas zal snel genoeg weer online zijn met de super actie die heeft een prachtige nieuwe laptop in no time!

Rossie69

nou grijp je kans 12 januarie.
forum dag apeldoorn

jelle

Quote from: Rossie69 on January 06, 2013, 00:03:23


das mn stekkie nu.
lekker warm.
en lekker rustig.

walhala bijna denk ik.

filmpie kijken muziek erbij.
nu nog een pc of laptoppie.
dan is het helemaal oke.
Lijkt een beetje op die van mij alleen heb ik nog een bier botelarij en een gist lab er bij in zitten
o ja en een mout opslag

een zootje dus ;D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Rossie69

zo mag je mij wel is komen leren Jelle :)

i love Bier.

zie mn belly boot.

Canadian_Streamdance

foto!!! en misschien eens een bierproeverij ?? :D

Rossie69

laat maar die is alleen maar live te zien :)


goswit

Rossie. 

Die boomstam op de tafel is die voor  inbrekers ?    en de kabels aan het plafond  eh ...  ::blabla::
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

catchem

Mijn bindhoek staat in de woonkamer. Een secretaire zodat ik hem dicht kan doen, ziet er gelijk opgeruimd uit (is mijn vriendin erg blij mee). Hiernaast staat in een nis een kastje met allemaal laatjes, waar ik mooi mijn spullen in kwijt kan.