streamerdoos

Started by merijn1982, January 16, 2014, 19:46:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Om je snoekstreamers kwijt te kunnen heb je een aardige vliegendoos nodig. En deze zijn niet op grote schaal te vinden of zijn duur... ik had nog twee vakkenbakken ( waar wat kunstaas in had gezeten ) en dacht ik maak ze zelf! Heb met de dremel de vakken er uit gezaagd en er +/- 2cm dik foam in geplakt. Klaar!!



Tight lines!!

merijn1982

Tight lines!!

MarcelN

Mooi hoor ::goodjob:: nu nog gaatjes voor de ventilatie erin, ik hang ze aan de verwarming hier, zoek ook steeds een kleine oplossing voor al die streamers, ik heb weinig bij mij aan het water en ze zitten in een zakje, dus na een dag kleddernat allemaal.

HappyFisherman

Ik heb ze in een map van de Action als ik een rugzakjes bij me heb. Anders los in de jaszak :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Team

Je koopt je hengels ook zeker bij Action ;D ;D  staan trouwens ook mooie schoenen voor  2,95.

Laat ik die ik in de auto heb wel hier
NUNC  AUT  NUNQUAM

merijn1982

Ga er geen gaten in maken. Blijven ze namelijk droog in de box. Zodra ik thuis kom haal ik de gebruikte er uit om te drogen. Doos met de rest zet ik open zodat deze ook eventueel vocht kwijt kan:-)
Tight lines!!

wouter veuger

Mooi gemaakt merijn,maar neem je iedere keer dat je gaat vissen al je streamers mee dan?

Ik heb in mijn schuur 2 meter gordijnrail opgehangen aan het plafond,zooitje runnertjes met haakjes erin,en daar hangen mijn streamers aan :)

Als ik ga vissen kies ik er een stuk of 5 uit,en die neem ik dan mee in een "tupperware" vleeswarenbakje

En na het vissen hang ik ze weer te drogen aan de gordijnrails...

MarcelN

Da's ook wel een idee zo'n rail Wouter, hier ben ik er soms 1 kwijt, is er 1 van de 4 katten mee vandoor :o maar 5 heb je er zéker nodig, van licht naar donker en groot naar klein, ik probeer van alles na een staartbijter, ik heb geen stingerhaak immers.

Gerrit59

Handige doos Merijn. Zo breng je ons en mij op een idee.
Als ik ga streameren heb ik vrijwel altijd de auto bij me. Heb dan meerdere plastic dozen of bakken met streamers bij me waaruit ik dan kies. De gekozen streamers doe ik vervolgens in een kleiner bakje in mijn rugtas.  In de plastic dozen heb ik de streamers gewoon los liggen. Ik heb bij de Wibra al meerdere mooie dozen en bakken gescoord.  Heel verschillend wat ze daar vaak hebben. Ook de gestapelde vleeswarenbakjes (nog geen € 2,--) van de Wibra voldoen me wel.

merijn1982

Nou al me streamers niiet. Maar wil graag wel in kunnen spelen op de omstandigheden.. en heb altijd rugtaje om dus twee van deze bbakken kunnen  makkelijk mee.. lijntje is idd ook een goed idee!
Tight lines!!