Project bootje

Started by vliegvisserdorian, July 07, 2015, 14:22:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisserdorian

#25
Bovenkant is (eindelijk) kaal, tijd voor de onderkant ;D

Stoeltjes zijn ondertussen ook binnen.

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

vliegvisserdorian

Ik heb gisteravond de onderkant even onder handen genomen met een borstel en een sopje! Het resultaat viel zeker nog niet tegen, het grootste deel van de fouling is van de gelcoat gekomen en een deel van de oude verf ook!

(Slechte foto aangezien het al donker begon te worden)

Kruijff

Goed bezig! Blijf posten!!!!

Fijn weekend iedereen,

Gr Ed

vliegvisserdorian

Na een lange stilte maar weer eens een korte update. De afgelopen tijd heb ik het erg druk gehad met m'n studie maar hier en daar heb ik nog wel aan het bootje kunnen werken.  Veel spannends is er niet gebeurd. De oude verf is er (voor zover nodig) af (binnen, buiten, bovenop), het restant hout dat nog in de "kiel" zat is eruit. En ik heb de grote scheuren en gaten e.d. uitgezaagd en afgeschuind zodat ik ze kan repareren. Het vervelendste werk is dus allemaal gedaan ;D
Het reparatie/polyester en verf werk hoop ik in m'n kerstvakantie af te krijgen.

FrancoisCKX